סלים בפיתה
דורון ג'מצ'י החליט להיכנס מאחורי הדלפק. קריירה חדשה?

הקריירה החדשה של ג'מצ’י

ימים לא קלים עוברים על מכבי ת"א ואנשיה. זה התחיל  בהדחה הכואבת מהיורוליג, המשיך בהפסדים המשפילים בליגה (כולל אתמול לגלבוע/גליל), כשבמקביל חוטף המועדון ביקורת על הכוונה לבנות שני סגלים נפרדים לעונה הבאה.

אין פלא שהמתח והעצבים בקרב אנשי המועדון בשיאם, מה שמסביר אולי את המאורע הביזארי שהתרחש בשבוע שעבר לפני המשחק מול מכבי חיפה בהיכל. אז התהלך סמנכ"ל השיווק של המועדון, ואחד מהסמלים הכי גדולים שלו, דורון ג'מצי, הלוך ושוב במטרה להפיג קצת את המתח.

דורון ג'מצ'י מאחורי הדלפק (יח"צ)

מנהלי הסניף החדש של בורגר ראנץ' שנפתח לאחרונה במקום ואוהדי מכבי ת"א בעצמם זיהו את ג'מצ’י המתוח והזמינו אותו לשבת עימם ולהיות בין הראשונים שזוכה לטעום מהמנה הישראלית החדשה שלהם, ראנץ' בפיתה עם חומוס, צ'יפס וסלט, שהושקה לרגל יום העצמאות ה-70 למדינה.

ג'מצי, סמל כל ישראלי בפני עצמו, חיסל את המנה בתאווה והחיוך חזר לו לפנים, הוא אפילו הרשה לעצמו לגשת מאחורי הדלפק ולשרת את הלקוחות. אוהדי מכבי ת"א שבאו לעודד את הצהובים, שהופתעו לקחת הזמנה מג'מצ’י ועודדו גם אותו כמיטב הרוח המכביסטית.

דורון ג'מצ'י בבורגר ראנץ' (יח"צ)
דורון ג'מצ'י בבורגר ראנץ' (יח"צ)
חזק בשיווק (שוקה כהן)
מה שמעון מזרחי יגיד? (אחמד מוררה)
האוהדים בטוח מרוצים ממנו (איציק בלניצקי)

... תגובות בטעינה ...