איך נגיד זאת בעדינות? זוהי לא בדיוק העונה של זלאטן איברהימוביץ’ על המגרש. עם 4 הופעות (עקב פציעות בעיקר) ושער בודד, ודאי לא יפתיע אף אחד שהשווי של באתר טרנספרמרקט עומד על שני מיליון אירו בלבד.

אז נכון, הענק השבדי לא מתכוון לפרוש גם אחרי גיל 41 (כי עוד לא הגיע זלאטן חדש שיחליף אותו), אבל כל עוד הוא בעולם הכדורגל, בואו נמשיך ליהנות מאבק הכוכבים שלו גם מחוץ למגרש.

כידוע, לזלאטן איברהימוביץ' תמיד הייתה חיבה למכוניות, אבל זלאטן כמו זלאטן, הוא הרבה יותר בעניין אם מדובר במכוניות במהדורות מוגבלות, ואם אפשר, מכוניות שפרארי עצמה מחליטה למי אפשר למכור אותן (זלאטן הוא הרי לקוח ותיק וטוב ונהג בפרארי אנזו עוד בימיו כחלוץ ברצלונה ).

במקרה האחרון הענק השבדי נצפה לאחרנה נוהג ברחובות מילאנו עם פרארי דייטונה SP3, רכב שלכל הפחות ניתן להגדירו כעוצר נשימה. עד כמה עוצר נשימה? אתם יכולים לחזור לנשום אחרי שתגיעו לרף מחיר של 2.3 מיליון אירו.

ה-פרארי דייטונה SP3 עושה הרבה כבוד למכוניות העבר של מותג העל האיטלקי, כשהפעם מדובר באבות הטיפוס של מכוניות הספורט בשנות ה-60, כמו ה-330 P3 או ה-512.

מדובר למעשה בדור הבא של דגמי הפרארי מונזה SP1 או SP2, שגם איתם החלוץ מזוהה בלא מעט תמונות שראינו בעבר, מה שהקל כמובן את החלטת היצרנית באשר לאחד מהלקוחות המפורסמים ביותר בעולם הספורט.

וקצת על מפרט הרכב: מדובר ברכב ספורט כמובן עם שני מקומות ישיבה, אשר מיוצר בסדרה מוגבלת של 599 יחידות החל מ-2022 (הדגם נחשף עוד בנובמבר 2021 ויצר לא מעט ציפיות מוצדקות).

זלאטן והפרארי. עוד סיפור אהבה (אינסטגרם)זלאטן והפרארי. עוד סיפור אהבה (אינסטגרם)

בכל הקשור לעיצוב מדובר כאמור בשילוב של אלמנטים מהרכבים הישנים של המותג לאלמנטים היותר חדשניים של הדגמים הנוכחים. בדגם זה ניתן למצוא למשל שני כונסי אוויר בצדדים, אשר מיועדים לשפר את האווירודינמיות של הרכב (ועל הדרך נותנים לו גם מראה יוקרתי וספורטיבי).

בניגוד לרכבים המודרניים, הרכב אינו מצוייד במנוע טורבו, אבל מתפאר במנוע אטומוספירי חזק. המנוע בנפח 6.5 ליטרים מספק 840 כ”ס ותיבת ההילוכים כוללת שבעה הילוכים.

בכל הקשור לביצועים הרכב מתהדר בנתון די מרשים של תאוצה של 2.85 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש ומהירות מירבית העומדת על 340 קמ”ש. אם שאלתם את עצמכם אם המכונית נרכשה ע”י זלאטן או שהוא לקח אותה בהשאלה, ניתן לשער שהוא רכש אותה בשל לוחית הרישוי השבדית. אין על זלאטן.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה