אפשר לנחש שהעונה האחרונה היא העונה המטורפת ביותר של קליאן אמבפה מאז הגיע לתודעת הכדורגל העולמי, כאשר אם רק מנסים לתאר את כלל האירועים לא יודעים מהיכן להתחיל…

אחרי אינסוף שמועות שהוא עוזב את בירת צרפת בתחילת העונה, החלוץ הפנומנלי החליט להישאר, ושימו לב למספרים עימם הוא מסיים את העונה: 29 שערים ו-6 בישולים בליגה, 7 שערים ו-3 בישולים בליגת האלופות ועוד 5 שערים במשחק אחד בלבד בגביע הצרפתי.

זה אמנם נגמר שוב עם עוד עונה ללא גביע האלופות (אפילו לא קרוב) אבל החבורה מפריז הצליחה בסופו של דבר לזכות באליפות ה-11 בתולדותיה, שזהו גם שיא מקומי.

כמובן שלא נשכח את ההופעה הבלתי נשכחת של אמבפה במונדיאל הנפלא בקטאר אותו סיים כמלך השערים עם 8 שערים ב-6 משחקים, כאשר בגמר הוא אף כבש שלושער. בניגוד למונדיאל ברוסיה, הפעם זה נגמר ללא תואר, שכן הכוכבים האירו הפעם לטובתו של השחקן הטוב בהיסטוריה – ליונל מסי.

כעת הכותרות עוסקות בכך האם אמבפה יימכר עכשיו בהרבה כסף או שישוחרר בקיץ הבא ללא תמורה, אבל אלו לא הכותרות היחידות אם בוחנים את כלי התקשורת באירופה. גם הקיץ, בוחרים שם לדבר (בשוליי הדברים כמובן) על כך שאמבפה מחזיק באוסף מכוניות מבלי שיש לו רישיון נהיגה, כאשר הפעם ההתמקדות היא ב-Ferrari 488 Pista.

כלי התקשורת פשוט מתקשים להבין מדוע הכוכב רוכש רכבים בכסף רב, כאשר הוא אינו רשאי לנהוג בהם, והדבר אף מוגדר כ”מגוחך”. הוא אמנם מרוויח 73 מיליון אירו בשנה וגר באחוזה ענקית של שלוש קומות בפריז, אבל מסתבר שלא משנה מה תעשה וכמה תרוויח, תמיד יהיה לאחרים מה לומר.

ונחזור ברשותכם לפרארי: מדובר במכונית ספורט (קופה שתי דלתות) שצוידה אי שם ב-2018 במנוע הכי חזק שהיה לחברה להציע: מנוע בנזין V8 צילינדרים בנפח 3.9 ליטר טווין טורבו המספק 720 כוחות סוס. 

ומה בכל הקשור למהירות? כאן מדובר בנתונים יפים מאוד למכונית מלפני חמש שנים: היא מאיצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-2.85 שניות בלבד, מ-0 ל-200 קמ”ש ב-7.6 שניות ומהירותה המקסימלית היא 340 קמ”ש.

היות ומדובר במכונית שנמכרה ללקוחות פרימיום, ובגרסה משופרת, במידה ותרצו לרכוש אותה תצטרכו להיפרד מ-400 עד 500  אלף אירו, למרות שמחירה המקורי היה כ-300 אלף אירו “בלבד”.

נכון לכתיבת שורות אלו, אמבפה יכול רק להסתכל על הפרארי שלו, כאשר בעבר הוא התייחס לעניין רישיון הנהיגה שלו: “זה אחד מהחסרונות של להצליח בגיל צעיר, וזה בהחלט חסר לי שאין לי רישיון נהיגה – לכולם יש. למרות שזה לכאורה פוגע באוטונומיה שלי, יש לי נהגים העומדים לרשותי, לכן הוצאת הרישיון איננה נמצאת בעדיפות עליונה”.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבא

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה