מאז נחשף לפני כארבע שנים על ידי טסלה, אין ספק כי הסייברטראק הוא אחד מהרכבים המדוברים ביותר בעולם הרכב. למי שאינו מכיר, מדובר ברכב עבודה חשמלי בעיצוב של רכב חלל, אשר גם הציג מספר חידושים (שטרם יושמו) כמו רכב ללא מראות (שימוש במצלמות) ורכב ללא מגבי שמשות (שימוש בטכנולוגיית לייזר).

אחרי לא מעט דחיות השקה שנבעו בין היתר מאי הקמת מפעלים ייעודים ומחסור בשבבים, טסלה הודיעה לפני כחודש על תחילת הייצור, כאשר על פי הפרסומים השונים, נראה כי למעלה מ-1.5 מיליון לקוחות כבר רכשו אותו בהזמנה מוקדמת (בתשלום מקדמה של 100 דולר).

השיווק ללקוחות אמור להתחיל בחודש הבא, אבל לצערה הרב של טסלה, היא לא נכנסת לוואקום. בשוק כבר קיימים רכבי עבודה חשמליים, כאשר פורד הוא המוביל בקטגוריה.

רק נזכיר כי מנכ”ל החברה, ג’ים פארלי, אמר שפורד מייצרת רכבים לאנשי עבודה אמיתיים בעוד טסלה מייצרת רכבים שכיף להחנותם בכניסה למלון (הוא גם אמר שהוא כלל לא חושש מהסייברטראק של טסלה, ימים יגידו...).

@randomness2646 #cybertruck #f #4u #fypシ #foryou #trending #tesla #teslacybertruck ♬ original sound - me

אם שאלתם את עצמכם בנקודה זו איך עדיין לא הזכרנו את הרשתות החברתיות, אז בדיוק הגענו אליהן: סרטון שעלה בטיקטוק נתן טעימה לגבי תא המטען הקדמי של הסייברטראק, ובראש ובראשונה, ענה על השאלה האם הוא בכלל קיים.

הבשורה הטובה היא שאכן יש לסייברטראק תא מטען קדמי, כך ניתן לראות באות וסרטון שצולם במפעל בטקסס. הבשורה הפחות טובה היא שככל הנראה הוא לא גדול מדיי…

באתר הרכבים הפופולארי בארה”ב, CarBuzz, התקשו להחליט אם הוא אכן מינימאלי, שכן מזווית אחת נראה שהוא מאוד קטן, בעוד מזווית אחרת הוא נראה דווקא סביר.

ככה זה נראה מקרוב (טיקטוק)ככה זה נראה מקרוב (טיקטוק)

באותו אתר נכתב, כי בעוד שניתן להתווכח על גודל תא המטען, לסייברטראק בכל זאת יש יתרון לגבי המתחרים (פרט לפורד) בכל הקשור לגישה של תא המטען הקדמי (ניתן להעמיס עליו ולפרוק ממנו בקלות).

אם כבר הזכרנו את פורד ורכב העבודה החשמלי שלה, ה-F-150 Lightning, הוא כאמור כן יכול להתרברב לגבי גודל תא המטען הקדמי שלו (אפשר להכניס בו בן אדם), אבל יש כאן אבל…

לטסלה יש את הקסם שלה, וקשה להתעלם מהעיצוב המתקדם וההייפ סביב הסייברטראק שלה. נכון לכרגע, כל המידע שיש אודות תא המטען הוא מסרטון הטיקטוק בלבד, ובכל מקרה, ספק אם זה מה ש”יהרוס” את ההשקה של הסייברטראק.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבא

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה