למרות שקבוצות הפרמייר ליג צפויות להכניס 9.2 מיליארד ליש”ט בשלוש העונות הקרובות מעסקאות זכויות השידור, בנוסף ל-2.5 מיליארד ליש”ט שחולקו בעונה האחרונה מזכויות שידור ופרסים על הישגים, הקבוצות האנגליות מעלות את מחירי המנויים העונתיים וגורמות לזעם בקרב ארגוני האוהדים בממלכה. 

העולה החדשה מליגת המשנה, אסטון וילה, העלתה את מחיר המנויים שלה ב-15 אחוזים וכעת מחיר המנוי למשחקי הבית שלה בווילה פארק עומד על 370 ליש”ט, בעוד אוהדי שפילד יונייטד נאלצים לשלם 11 אחוזים יותר מאשר בעונה שעברה בצ’מפיונשיפ, כאשר מחיר המנוי עומד על 357.5 ליש”ט.

הוא חוזר: רונאלדו התקבל ע"י אוהדי יובה

מחיר המנוי למשחקי ניוקאסל טיפס בחמישה אחוזים ל-600 ליש”ט, כאשר גם קריסטל פאלאס, ברייטון, ווטפורד ו-וולבס העלו את מחירי המנויים. בתוך כך, המנוי היקר ביותר הוא של ארסנל, שגובה לא פחות מ-891 ליש”ט זו העונה החמישית ברציפות. עם זאת, סאות’המפטון הורידה את מחיר המנוי שלה מ-570 ליש”ט ל-399 ליש”ט, בעוד כרטיס המנוי הזול בפרמייר ליג הוא זה של ווסטהאם, שגובה 320 ליש”ט בלבד.

שחקני ניוקאסל חוגגים (רויטרס)שחקני ניוקאסל חוגגים (רויטרס)

קני סאונדרס, המייסד של אחד מארגוני האוהדים באנגליה, התייחס לסוגיה ואמר: “הקבוצות מנצלות את האוהדים ממעמד הפועלים, אם למועדונים אכפת מהאוהדים הם יורידו את המחירים. יש קבוצות שמעלות את מחירי המנויים ב-15 אחוזים ושחקנים מרוויחים 200,000 ליש”ט בשבוע במקומות בהם יש אוהדים שנתמכים על ידי בתי תמחוי וקווי חלוקת מזון, זו פשוט בושה”.

שחקני ארסנל חוגגים (רויטרס)שחקני ארסנל חוגגים (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה