לצד העונה ההיסטורית שעוברת על הפועל פתח תקוה, ששברה אתמול (שני) את שיא הנקודות של קבוצה בליגה הלאומית אי פעם וחזרה לליגת העל ביחד עם הפועל תל אביב, במועדון כבר עובדים בכל המרץ לקראת העונה הבאה.

המועדון הכחול השיק את קמפיין ההצטרפות לעמותת הכחולה בעונה הבאה עם יעד גיוס של חמישה מיליון שקלים. הקמפיין כולל מתנות מיוחדות למצטרפים לעמותה עד ה-10.6. בין המתנות המוצעות, חולצת רטרו, שזהותה עדיין לא פורסמה, אותה יקבלו רק המצטרפים למסלולים כסף וזהב של העמותה בחודש הקרוב.

בתוך 24 שעות מההשקה הרשמית של הקמפיין, גייסו אוהדי הקבוצה כבר 1.5 מיליון שקלים מ-500 חברי עמותה שמיהרו להצטרף. היעד שהציב המועדון לגיוס מהאוהדים הוא 5 מיליון שקלים, כאשר שיא הגיוס הקודם היה גם כן בליגת העל ועמד על 4 מיליון שקלים.

במסגרת המסלולים שהושקו, הודיע המועדון כי יציע העידוד בעונה הבאה יהיה ביציע המזרחי, כאשר אוהדי הקבוצה הכחולה יהיו יכולים לרכוש מנויים גם ליציע הכסף והזהב. במועדון מעריכים כי יציעי הכסף והזהב יהיו סולד אאוט בתוך שבועות ספורים.

מחירי המסלולים עומדים על 1,500 שקלים לחברות במסלול כחול (המחיר מורכב מ-1,200 עבור חברות בעמותה ועוד 300 שקלים עבור מנוי), 2,200 שקלים עבור חברות במסלול כסף, המזכה במנוי ליציע הכסף, ו-9,900 שקלים עבור חברות זהב, המקנה שני מנויים לתא הזהב של המועדון, שיעבור שדרוג משמעותי בעונה הבאה ברמת האירוח המוצעת, כפי שמסר המועדון ממלאבס.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה