כריסטיאנו רונאלדו אמנם מתקרב לגיל 40, והשווי שלו בטרנספר מרקט עומד על 12 מיליון אירו בלבד, אבל הוא לא מפסיק לרגע את המרוץ שלו אחר היעד לו כל מעריציו מייחלים – השער ה-1000 בקריירה (הוא כבר אוטוטו בשער ה-920 שלו, למי שמתעניין).

אם מסתכלים על המספרים שלו בעונה הנוכחית, נדמה שהגיל לא ממש משפיע על אחד מהשחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריה: יש לו 10 שערים ו-2 בישולים בליגה, 2 שערים ובישול בסופר קאפ הסעודי ועוד 4 שערים בליגת האלופות האזורית – ולהזכירכם, אנחנו אפילו לא בינואר.

מלבד כיבוש שערים, רונאלדו אוהב במיוחד את עולם רכבי הפאר, והפעם הוא קיבל רכב חדש מבלי לבזבז עליו אפילו אירו אחד. הוא ושאר שחקני קבוצת אל נאסר קבלו רכבים חדשים מהספונסרית BMW, ומה יותר טוב למותג מאשר שהאדם הנעקב ביותר בעולם באינטסגרם (645M עוקבים) יצטלם ליד הרכב שלו?

מסתבר שכל הטוב הזה עבור מותג העל הבווארי אינו מסתיים כאן, שכן שימו לב לצירוף המקרים הבא: גם כוכבה של ריאל מדריד, קיליאן אמבפה, קיבל את אותו הרכב בדיוק, כאשר מדובר ב-BMW XMs ההיברידי, הנחשב לאחד מרכבי הדגל של המותג הגרמני (BMW היא גם הספונסרית של ריאל מדריד בשנים האחרונות, לאחר שהחליפה את אאודי).

מצד אחד מדובר בשניים מהכוכבים הגדולים ביותר בכדורגל העולמי, כאשר שניהם בזמן כזה או אחר הוגדרו (ומוגדרים) כטובים בעולם, אבל לא צריך להזכיר לאף אחד שההגעה של אמבפה למדריד לא הגיעה בלי חבלי לידה, וזאת בלשון המעטה כמובן.

הוא אמנם התחיל לחזור לעצמו בצורה זו או אחרת במשחקים האחרונים, בין היתר מול אטלאנטה בליגת האלופות, אבל 9 השערים שלו עד כה בליגה לא ממש מדגדגים את רוברט לבנדוסקי (16) וראפיניה (11) מברצלונה, שגם היא חווה בשבועות האחרונים תקופה לא קלה.

ואם כבר מדברים על הצרות של אמבפה, צריך לציין שהרכבים שלו ושל רונאלדו אינם זהים לחלוטין: מסתבר שרונאלדו קיבל את הגרסה המובחרת ביותר של רכבי ה-XMs, ה-Red Label – גרסה סופר אקסקלוסיבית לרכב השטח הגרמני עם לא פחות מ-748 כוחות סוס, מה שהופך אותה ל-BMW החזקה ביותר שנבנתה אי פעם.

אמבפה עם ה-BMW שלו (האתר הרשמי ריאל מדריד)אמבפה עם ה-BMW שלו (האתר הרשמי ריאל מדריד)

ניתן לראות שלושה אלמנטים נוספים שאינם קיימים ברכב אותו יקבל אמבפה, שהם המסגרת האדומה בגריל הקדמי, המבנה הייחודי, והצבע השחור מט. מעבר לכך, ניתן לזהות כי מדובר במבנה כללי יותר “שרירי”, אשר משלים את המטריה הכוללת ליצירת הגרסה הטובה ביותר של הדגם האמור. 

ואם כבר מדברים על הגרסה הטובה ביותר של ה-XMs, אותה אגב קיבלו גם שחקנים נוספים של קבוצת אל נאסר, אי אפשר שלא לדבר על המחיר, שעל פי הפרסומים מעבר לים עומד על יותר מ-200 אלף אירו במקרה של הגרסה אותה קיבל כאומר רונאלדו.

גם הרכב של אמבפה אינו טומן ידו בצלחת בגזרת המחיר, כאשר מחירו עומד על 180 אלף אירו, ו-ודאי שאין לו מה להתבייש ב-653 כוחות סוס ובגריל קדמי מואר בגוון מתכתי. מכל מקום, נזכיר שלאמבפה כלל אין רישיון, כך שהוא יכול ליהנות מהחוויה רק ב”שאט גאן” או במושבים האחוריים.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה