ברצלונה ונייקי חתמו על חוזה חדש, שהוצג על ידי גזבר המועדון, פראן אוליבה. אוליבה הסביר כי היחסים בין המועדון לנייקי היו במצב רעוע, אך כעת נחתם חוזה המייצג שינוי משמעותי. לאחר שברצלונה בחנה הצעות מספונסרים אחרים, נייקי בחרה להשוות את ההצעה שהוגשה, וכך נקבע חוזה חדש שבו המותגים עומדים בשוויון – "ברצלונה צריכה את נייקי ונייקי צריכה את ברצלונה", אמר אוליבה על החוזה שכונה על ידי ז’ואן לאפורטה “הטוב בהיסטוריה”.
החוזה החדש מכפיל את סכומי הפיצוי בהשוואה לחוזה הקודם ומבטל קנסות על חוסר זכייה בתארים. כמו כן, הוא כולל בונוסים על זכייה בתארים, השווים בין קבוצות הגברים והנשים. נייקי גם קיבלה אופציה לשיתופי פעולה בלעדיים עם קבוצת הנשים. בנוסף, המועדון זכה לשליטה מחודשת על פעילויות מסחר וקמעונאות ברחבי העולם, כולל פתיחת חנויות חדשות וסחר בין-לאומי, מה שמאיץ את צמיחת תחום הרישוי והמרצ'נדייז.
נייקי תמשיך להיות נוכחת כמפרסם מרכזי במתקני המועדון, על גבי לוחות החסות ובאצטדיון קאמפ נואו. כמו כן, נייקי תעניק חוויות פרימיום כגון פגישות VIP עם השחקנים, ותהיה חלק מהפעילויות הדיגיטליות של המועדון ומהשקת המדים החדשים. אוליבה חשף כי נייקי גם תעניק את שמה לטרקלין יוקרתי חדש בקאמפ נואו. ז’ואן לאפורטה אמר: “בזכות ההסכם – בארסה תחזור שם לקדמת הבמה בכדורגל העולמי”.
ההסכם מבטיח תמיכה מלאה מצד נייקי באספקת מוצרים ובציוד לכל מחלקות המועדון, כולל מחלקות חדשות שייפתחו בעתיד. שיתוף הפעולה בתחום המותגים המשותפים יאפשר לנייקי לעצב, לייצר ולשווק מוצרים, לצד תמיכה במכירות ובפעילות קמעונאית ברחבי העולם. ברצלונה תשלשל לכיסה 127 מיליון אירו לעונה במסגרת ההסכם, כולל מהשנה, עד 2038. הקטלונים ירוויחו 1.7 מיליארד אירו ב-14 השנים הבאות בזכות מענק החתימה עם הענקית האמריקאית.
לדברי אוליבה, החוזה הזה צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות המועדון. הוא ציין כי תחום המרצ'נדייז של ברצלונה, שמגלגל כיום כ-110 מיליון אירו, צפוי להגיע ל-150 מיליון אירו בשנים הקרובות. גם אוליבה תיאר את החוזה כ"טוב ביותר בתולדות הכדורגל", בשל התרומה הכלכלית והפוטנציאל לצמיחה משמעותית בעתיד.