ברצלונה תלבש שוב חולצה עם שם של אמן מוזיקלי על החזה במסגרת שיתוף הפעולה עם ספוטיפיי – והפעם מדובר בראפר האמריקאי טראוויס סקוט, שיעטר את החולצה במהדורה מיוחדת לקראת הקלאסיקו מול ריאל מדריד ב-11 במאי באצטדיון מונז'ואיק.
הבוקר (שישי), בסמוך לשעה עשר, הודיעה ברצלונה רשמית על שיתוף הפעולה החדש – ולא עברו יותר משישים דקות עד שכל החולצות אזלו מהמלאי. ארבע גרסאות שונות הוצעו למכירה – שתיים לגברים ושתיים לנשים – כשהמהדורה המוגבלת, שכללה 1,899 חולצות, נמכרה במחיר של 399.99 אירו, בעוד מהדורת הפרימיום, שכללה חתימות שחקנים, נמכרה בלא פחות מ-2,999.99 אירו. אף על פי המחיר הגבוה, תוך שעה כבר לא נותרו מידות S, M, L או XL באף אחת מהגרסאות.
זהו המשך ישיר למהלך של המועדון להבליט שמות מהעולם המוזיקלי על החולצות – אחרי דרייק, רוזליה, הרולינג סטונס, קארול ג'י וקולדפליי. הפעם, הכבוד ניתן לטראוויס סקוט, מהאמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי עם יותר מ-67 מיליון מאזינים חודשיים ו-44 מיליארד השמעות, כולל חמישה שירים במועדון המיליארד של הפלטפורמה.
החולצה המיוחדת של ברצלונה (ברצלונה)בחולצה שתינעל למשחק הקלאסיקו, יופיע לוגו "Cactus Jack" – המותג של סקוט שמלווה את הלייבל, קו האופנה והאישיות היצירתית שלו. גם קבוצת הנשים של בארסה תלבש את החולצה במשחק הליגה מול אתלטיק בילבאו ב-18 במאי באצטדיון יוהאן קרויף.
חדר ההלבשה של ברצלונה כבר מכיר היטב את המוזיקה של סקוט. לאמין ימאל הוא ממעריציו הגדולים, וכמוהו גם ז'ול קונדה, שאמר לאתר הרשמי של ברצלונה: "אני מאזין לטראוויס כבר שנים ואוהב אופנה, אז לראות את הלוגו הזה על החולצה שלנו ולהיות חלק משיתוף פעולה שמחבר בין כדורגל, מוזיקה ואופנה – זה מרגש מאוד. אני גאה להיות חלק מזה".
החולצה זמינה לרכישה רק דרך ערוצי המכירה הרשמיים של המועדון – חנויות בארסה, האתר הרשמי, SNKRS ו-TravisScott.com. מהדורת החתימות כוללת 22 חולצות בלבד עם חתימות ההרכבים הפותחים של שני המשחקים – הקלאסיקו והמשחק של קבוצת הנשים. בספרד דווח שהחולצה הכניסה לקופת המועדון 1,585,161.80 אירו תוך כשעה בלבד.
טראוויס סקוט (ברצלונה)בנוסף, ב-9 במאי יושק קו לבוש מיוחד באתר של טראוויס סקוט, הכולל פריטים בהשראת עולמו היצירתי: חולצות, קפוצ'ונים, כובע, מכנסיים קצרים, ז'קט, צעיף וכדור רטרו. ספוטיפיי וברצלונה גם יפרסמו מהדורה מיוחדת של הפלייליסט הרשמי Barça Matchday, עם שירים שבחר טראוויס סקוט במיוחד להכניס את השחקנים והאוהדים לאווירת הקלאסיקו.
המשחק הזה עשוי להיות היסטורי. אם ברצלונה תנצח, ייתכן שתוכל להתקרב לאליפות ארבעה מחזורים לסיום – והכל תוך כדי שהיא לובשת את אחת החולצות הייחודיות בתולדות המועדון. בערב שלפני הקלאסיקו, ב-10 במאי, ייערך קונצרט סגור בברצלונה למעריצים הנבחרים של סקוט, בהזמנת ספוטיפיי בלבד.
טראוויס סקוט התייחס לשיתוף הפעולה באתר המועדון ואמר: "הקלאסיקו הוא רגע שכולם עוקבים אחריו. שיתוף הפעולה הזה עם ספוטיפיי וברצלונה הוא דרך לחבר את העולם שלי עם שלהם. זה לא רק לוגו על חולצה – אלא פרויקט שמטשטש את הגבול בין מוזיקה לספורט. להיות האמן הראשון שמופיע בברצלונה במסגרת שיתוף הפעולה הזה – זו רמה אחרת לגמרי".
נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, הוסיף: "שינוי הלוגו על החולצה במשחק כמו הקלאסיקו הוא הדוגמה המובהקת ביותר לשיתוף הפעולה הפורה עם ספוטיפיי – הוא חוצה גבולות של ספורט בלבד ומחבר אותנו לקהלים חדשים ברחבי העולם. אנחנו שמחים לצרף את טראוויס סקוט למשפחת האמנים שכבר עיטרו את החולצות שלנו באירועים הגדולים ביותר בכדורגל העולמי".
לאפורטה ושחקני ברצלונה (רויטרס)