בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי ג׳סטין אדלר דייויס (28, 1.93) עד לסיום העונה.

אדלר דייויס שיחק העונה בהירקליס מהליגה הראשונה ביוון, בה העמיד ממוצעים של 9.5 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק. לפני כן הוא שיחק בקריירה בין היתר בהמבורג הגרמנית, וולנטרי מרומניה ובפז׳ה מקוסובו, שם שיחק תחת רמי הדר.

מאמן בני הרצליה, יהוא אורלנד, אמר: ״ג׳סטין שחקן מוכשר עם מוסר עבודה גבוה ואישיות חיובית שמתפתח מעונה לעונה. אנחנו מתקרבים לשלבי ההכרעה של העונה ורצינו לעבות את הסגל ולהיות מוכנים לכל סיטואציה״.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה