דווקא אחרי שהציגה יכולת מרשימה מול קרואטיה במחזור הראשון במונדיאל, הערב (שלישי) אנגליה אכזבה ולא הצליחה לכבוש אף שער במשחק מול גאנה, כאשר הנבחרות סיימו ב-0:0.

בתקשורת האנגלית הביעו את אכזבתם וביקרו את הנבחרת המקומית, כשב’דיילי מיל’ נכתב: “המצבים הנייחים היו נוראיים היום, כל כך גרועים. זאת שוב הייתה אנגליה הישנה, כל כך משעממת וחסרת השראה, ההופעה הזו בהחלט הייתה צעד אחורה אחרי השבוע שעבר, לא ראויה ליותר מנקודה”. על קיין וההחמצה שלו רשמו: “מה עשית הארי? החמצת הזדמנות מדהימה”. 

ב’סקיי ספורט’ הכריזו: “תצוגה חלשה מאוד של אנגליה”, כשהם גם הוסיפו: “החזיקה המון בכדור, נבחרת שלושת האריות בעטה רק שלוש פעמים למסגרת”. וויין רוני דווקא בחר להיות אופטימי: “משחקים כאלה היו קשים, בגלל שהנבחרות מולך בונקר”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה