תשחזר את ההישג מקטאר? אחרי הניצחון 2:4 על האיטי, מרוקו סיימה את בית ג’ במקום השני, ותשחק בשלב הנוקאאוט בפעם השנייה ברציפות. לאחר המשחק קפטן הנבחרת, אשרף חכימי, שיתף בתחושות: “זה היה משחק מטורף עם הרבה שערים, אני מאוד שמח שעלינו ושכבשתי”.

כוכב אריות האטלס הוסיף: “לא היה קל להיכנס למשחק, למרות העובדה ששיחקנו מול קבוצה שכבר הודחה מהתחרות, אבל לא ויתרנו והצלחנו לסיים בתוצאה שרצינו. עכשיו עלינו להתמקד, כי כל משחק הוא קריטי”.

במדינה האפריקאית פרגנו לחברו לנבחרת, איסמאיל סאייברי, שהפך לשחקן האפריקאי הראשון שכובש בכל אחד ממשחקי שלב הבתים של המונדיאל: “סייברי כותב פרק נוסף בהיסטוריה של העם המרוקאי ושל יבשת אפריקה” כתבו באתר חדשות מקומי במרוקו.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה