בית הדין של ההתאחדות לכדורגל העניש את בני יהודה במשחק ללא הקהל הביתי במשחק ביום שבת מול הפועל חיפה בעקבות הנהמות כלפי פרדי פלומין ואנטואן קונטה במשחק מול בית”ר ירושלים. המשמעות: רק אוהדי הקבוצה האורחת יורשו להגיע לאצטדיון המושבה. בכך קיבל בית הדין את דרישתו של הבעלים ברק אברמוב.  בנוסף הדיין נעם ליובין הטיל קנס של 5,000 ש”ח וקבע עונש על תנאי של שנה על איסור עריכת משחקים בפני קהל בכל הרשעה חוזרת של קריאות גזעניות.

אברמוב אמר ל-ONE: “רוצה להודות לבית הדין של ההתאחדות שהבין שצריך להילחם בקהל שביצע את הנהמות. לא נכנע ונתן רוח גבית להילחם אני מתנצל בפני האוהדים השפויים שיידעו להילחם ולמגר את הדבר הזה ולהוקיע את הקהל שביצע את הקריאות וגורם נזק למועדון. נמשיך להילחם ולהיאבק”.

אבוקסיס: מגיע כל הכבוד לשחקנים

מהמועדון נמסר: “קומץ קטן של אוהדים גזעניים פוגע בשמו הטוב של קהל שלם. מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב, יתמוך בכל דרך שמטרתה להוקיע אחת ולתמיד את הגזענות מהמגרשים”.

כזכור, הנהמות נגד השחקנים כהי העור של היריבה נשמעו היטב במהלך המשחק והכרוז אף הזהיר את האוהדים מהמשך הקריאות.

מהלך הדיון

מי שייצג את המועדון בדיון היה המנכ”ל כפיר אדרי. אדרי השיב לטענות ואמר: “זה אירוע שקרה. אנחנו מגנים את זה ורואים את זה בחומרה רבה. לצערי, ידענו שזה יבוא. אוהדים רשמו את זה לפני המשחק וגם אחרי ברשת. אוהדים רצו לפגוע במכוון בברק אברמוב ובהנהלה. זו מחאה שתוכננה מראש, נערכנו אליה כדי למנוע את זה”.

“אני לא חושב שאנחנו צריכים להיענש, אוהדים צוחקים על גובה הקנס שנקבל מבית הדין. אני מעדיף לא למכור כרטיסים לשניים או שלושה משחקים של בני יהודה מאשר לקבל קנס שיהיה פרס לאוהדים. בעל הבית מוציא משאבים לא קטנים על האבטחה, ההוצאות קפצו ב-20 אחוז רק בגלל הדברים האלה”.

כפיר אדרי (איציק בלניצקי)כפיר אדרי (איציק בלניצקי)

עוד הוסיף נציגה של בני יהודה: “ביקשנו לדחות את הדיון בשבוע כי ישבנו על המצלמות ואיתרנו כמה אוהדים, שניים מהם מוכרים לנו ואנחנו מתכוונים להגיש תביעה אישית כנגדם ביחד עם המנהלת. תלונה הוגשה במשטרה ואפילו הבאנו כוח שלנו למשחק החוץ נגד חדרה כי קיווינו לאתר אותם אבל הם לא הגיעו למשחק הזה. שללנו את המנויים שלהם, אבל הם יכולים לקנות כרטיס ולהגיע”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה