גארת’ בייל אולי נסחף אמש (שלישי) תוך כדי חגיגות העלייה ליורו 2020 עם נבחרתו, וויילס, או שמא כל מהלך של הכוכב הגדול הוא מתוכנן לקראת עזיבה אפשרית בחלון ההעברות הקרוב? רגעים אחרי ה-0:2 על הונגריה, השחקן חגג עם חבריו במרכז המגרש כאשר מהיציע הועבר אליו דגל שהוכן על ידי אחד האוהדים ועליו הכיתוב המתריס: “וויילס, גולף, מדריד – בסדר הזה”. או אם תרצו, אחרי הנבחרת והתחביב המפורסם שלו, רק אז ריאל נכנסת אל סדר העדיפויות של הוולשי. 

בימים האחרונים התקשורת בספרד כולה עוסקת בבייל ש”אינו כשיר” עבור המשחקים בריאל מדריד, אך לא חושש להצהיר כי הנבחרת חשובה יותר עבורו והוא כמובן היה חלק ממשחק העלייה בו מי שכבש את שני השערים לנבחרתו הייתה ארון ראמזי. אולם החגיגה של שחקן ריאל מדריד לאחר המשחק הייתה עוד צעד מרגיז במיוחד מבחינת האוהדים הלבנים וגם התקשורת ולא ברור איזו קבלת פנים צפויה לו כעת עם חזרתו לספרד.

זאת הסיבה שאוהדי ריאל רותחים על בייל

בתקשורת במדינה ביקרו אותו בחריפות כאשר ב”מארקה” כתבו: “בייל צוחק על ריאל מדריד וחוגג כמו ‘טרול’. הוא עושה צחוק מהמועדון”. ב”אס” המשיכו: “בייל הופך את מדריד לבדיחה. המחווה הזו שלו מקטינה מאוד את האפשרות שהוא יישאר שחקן של ריאל”. כעת יהיה מעניין לעקוב ולראות האם תגיע גם תגובה רשמית מצד הבלאנקוס שכן מדובר באירוע פוגעני מאוד כלפי הקהל הגדול של המועדון. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה