במקביל להכנות של בני יהודה לקראת המשחק מול מכבי חיפה, בשכונת התקווה דרוכים בנוגע למצבו של אליסון דוס סנטוס, כאשר מחר (שלישי) צפויה להתכנס ועדה של רופאים מומחים כדי לאבחן את תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר הבלם הברזילאי, כשהחשש הוא שדוס סנטוס גמר את העונה.

דוס סנטוס, ששוב נפצע בשריר הארבע ראשי לפני כשבועיים, ממנו סבל מקרע וזאת כמה ימים בלבד אחרי שחזר לאימונים מלאים, החמיר את הפגיעה באזור וסובל מפגיעה בגיד. הרופאים יבחנו האם מדובר בקרע חלקי או במלא, שמשמעותו היא שהעונה של הברזילאי תסתיים. בתוך כך, בבני יהודה כבר החלו להתכונן לתסריט הפחות אופטימי ובוחנים גם בלמים זרים, בנוסף לחלוצים הרבים שמוצעים למועדון.

דוניס במסע"ת לקראת בית"ר ירושלים

לקראת חלון ההעברות בינואר, בבני יהודה סימנו את אילון אלמוג ומתן בלטקסה ממכבי תל אביב ומקווים כי אלופת השנתיים האחרונות תסכים להשאיל אותם. לגבי בלטקסה, ששיחק בבני יהודה בשנתיים האחרונות, המועדון שקל לרכוש אותו בקיץ האחרון אך לא עשה כן והוא השתלב בסגל של יורגוס דוניס. לאור העובדה שהוא לא מקבל כבר קרדיט מהמאמן היווני, בשכונה ישמחו לצרפו שוב וממתינים לאיתות מקריית שלום, כנ"ל לגבי אלמוג, שמעניין מאוד את הכתומים המשוועים לחיזוק בהתקפה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה