במשחק מכריע במסגרת המחזור ה-10 בפלייאוף העליון בליגת ג' תל אביב, התמודדו בשישי האחרון מכבי השקמה רמת חן יחד עם בני יהוד. רק ניצחון של השקמה חן היה מכניס אותה למשחקי המבחן של מקומות 3-2 בניסיון להעפיל דרכם לליגה ב'. אלא שליוסי גורדנה ובני יהוד היו תוכניות אחרות. בסיום, 4:5 לבני יהוד וקטטה שהתקיימה לאחר שריקת הסיום, זאת לאחר "התגרות" מצד בני יהוד, לטענת השקמה חן, למרות עדויות אחרות שהגיעו לידי ONE.

עם כניסתו של חזי טורס לכר הדשא, בדקה ה-84, החלו הקנטות מצידו לעבר שחקני בני יהוד. מכבי השקמה רמת חן חיפשו בכל דרך אפשרית לנצח את המשחק הזה ולהיכנס למקום השלישי בטבלה, על חשבונה של הפועל נוה גולן. בדקה ה-86 למשחק, טורס קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון שלו, אחרי דין ודברים עם שחקני בני יהוד והשופט. לא חלפו ארבע דקות ואותו טורס קיבל את הכרטיס הצהוב השני שלו, שהרחיק אותו מכר הדשא. אם לא די בהרחקתו, אגרף את רוי מרון, שוער היריבה, בפרצופו.

בדו"ח השיפוט שהגיע לידי ONE נכתבו דברים חמורים מאוד על קבוצת מכבי השקמה רמת חן ובדגש על שחקנה, מספר 55, חזי טורס: "עם סיום המשחק, ניגש שחקן מכבי השקמה רמת חן,  אשר הורחק במהלך המשחק, חזי טורס, חולצה מספר 55, אל שוערה של הקבוצה היריבה, בני יהוד ונתן לו ללא כל סיבה אגרוף ישירות לפנים ושוערה של בני יהוד בחר שלא להגיב. מכניסתו למהלך המשחק, בדקה ה-84, החל השחקן לאיים על שחקנים בשדה המגרש ולאחר שהזהרתי אותו מספר פעמים בעל פה והתראתי בפניו שיפסיק, שלפתי לעברו את הכרטיס הצהוב וכן את הכרטיס האדום במספר הדקות הבודדות שהוא היה על כר הדשא.

חזי טורס (המדיה של מכבי השקמה רמת חן)חזי טורס (המדיה של מכבי השקמה רמת חן)

בנוסף, עם סיום המשחק, ניגשו מספר שחקנים מקבוצת השקמה רמת חן לעברה ספסל הקבוצה האורחת והחלו לריב עם שחקני הקבוצה האורחת. בנוסף, ניכנס למגרש אזרח שמזוהה עם קבוצת השקמה רמת חן וניסה גם הוא לתקוף את שחקניה של קבוצת בני יהוד".

ממכבי השקמה רמת חן נמסר: "לא הייתה כל אלימות מצד הקבוצה שלנו. אחרי ההפסד, השחקנים חשו בתסכול רב שלא העפילו למשחקי המבחן על מקום בליגה ב'. שחקני בני יהוד התגרו בשחקנים שלנו לאחר ניצחונם במילים שלא ראויות בכדורגל שלנו ומשם החלו דחיפות הדדיות מאמוציות המשחק שנפסקו לאחר רגעים בודדים. אנחנו נגד אלימות במגרשי הכדורגל".

מבני יהוד טרם נמסרה תגובה רשמית לדברים. עם הגעתה, יובאו כאן הדברים.

פרומיסס: ריאל בחצי לאחר שגברה על ולנסיה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה