בהמשך לחשיפת ONE על כך שאברמוב מנהל מו"מ לרכישת בית”ר ירושלים, ל-ONE נודע כי בעלי בני יהודה נמצא במו"מ מתקדם למכירת המועדון משכונת התקווה. הגעת אברמוב לבית"ר תלויה שהוא יצליח למכור את בני יהודה באופן מיידי.

בבני יהודה מספרים כי ככל הנראה יש קונה שייקח מאברמוב את הקבוצה, והדברים יתפתחו בימים הקרובים. במקביל במסגרת הניסיון להציל את בית"ר, עו"ד יצחק יונגר ,הנאמן של בית"ר מטעם משה חוגג, פנה לעיריית ירושלים בבקשה שיעזרו לקבוצה עם הקדמת תשלומים לקבוצה מספר שנים קדימה/הלוואה, בסך של כ-10 מיליון שקלים.

בבית"ר מספרים כי בעירייה רוצים לעזור לקבוצה, וכעת בודקים זאת משפטית איך אפשר להוציא זאת אל הפועל. לקבוצה יש כ-27 מיליון שקל חובות שמי שירכוש יצטרך לקחת אותם על עצמו. למעשה בית"ר נמצאת בצומת מאוד קריטית מבחינת עתידה, וכעת תלויה גם במהלכים של אברמוב.

עו"ד יצחק יונגר (חגי מיכאלי)עו"ד יצחק יונגר (חגי מיכאלי)

כפי שפורסם אצלנו, תקנון העברת זכויות ניהול בקבוצות כדורגל של ההתאחדות לכדורגל לא מונע מאברמוב לקחת את בית"ר ירושלים אם הוא ימכור את בני יהודה, זאת מכיוון שבית"ר ובני יהודה לא באותה ליגה. כמו כן, במהלך שתי תקופות הרישום שקדמו להגשת הבקשה (אם תוגש לוועדה להעברת זכויות, ג.ל), לא הועברו יותר משני שחקנים מהקבוצה האחרת לקבוצה המבקשת.

טרנספר מרקט 6: צפו בתוכנית המלאה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה