פשוט מביך. מנצ’סטר יונייטד הפסידה בפעם השנייה ברצפות העונה בפרמייר ליג, אבל האופן בו שיחקה הוא מה שאמור לגרום לאריק טן האח לחשוש הכי הרבה. השדים האדומים נכנעו 4:0 לברנטפורד הערב (שבת), כאשר זו הפעם הראשונה שהם פותחים עונה בליגה האנגלית במתכונתה החדשה עם שני הפסדים רצופים (מאז 1992/93).

אריק טן האח יצא נגד השחקנים בסיום: “ביקשתי מהשחקנים לשחק עם אמונה ולקחת אחריות, וזה משהו שהם לא עשו. קשה לי וזה מפתיע אותי. הקבוצה צריכה לקחת אחריות ואני מצטער בפני האוהדים, אכזבנו אותם. רק כשאנחנו ביחד אפשר להתגבר על זה. אל תבינו אותי לא נכון, האחריות היא בעיקר על המאמן ואני לוקח אחריות, אבל אני צריך להחדיר בהם אמונה ובסוף הם אלו שצריכים להאמין בעצמם”.

המאמן ההולנדי הוסיף: “שני השערים הראשונים באו מטעויות אישיות, זה ברור. טעויות הן חלק מהכדורגל, אבל צריכים להגיב. אני החלפתי שלושה שחקנים בהפסקה כדי להביא רגליים רעננות יותר. אם הייתי יכול הייתי מחליף גם את השמונה הנותרים. צריכים שחקנים חדשים שהם איכותיים ונצטרך לנסות לשכנע אותם להצטרף”.

אריק טן האח ושחקני מנצ'סטר יונייטד (רויטרס)אריק טן האח ושחקני מנצ'סטר יונייטד (רויטרס)

יונייטד לא ספגה שישה שערים או יותר בצמד מחזורי הפתיחה מאז 1960, ובתקשורת האנגלית לא ריחמו על הקבוצה: “השחקנים של טן האח היו אומללים והמומים, ירדו לחדר ההלבשה מבוישים אחרי הופעה מבזה, תוצאה של עשור שלם של הזנחה של המועדון. מגווייר הוא חסר מושג, דה חאה עשה טעויות מגוחכות”.

שבעת משחקי החוץ האחרונים של יונייטד בליגה הסתיימו בהפסד ואגדת העבר ריו פרדיננד כתב בדף הטוויטר שלו: “הם קורעים אותנו, אני מכבה את הטלפון, כואב לי הראש, כואב לי הלב, חייבים עזרה דחוף”.

אריק טן האח ושחקני מנצ'סטר יונייטד (רויטרס)אריק טן האח ושחקני מנצ'סטר יונייטד (רויטרס)

ב’מירור התייחסו להופעה של האדומים והציון הגבוה ביותר היה 3, לכריסטיאן אריקסן ומרקוס רשפורד. רונאלדו קיבל את הציון 2: “זרק את ידיו קצת באוויר, צרח, נראה שנמאס לו, כרגיל”. דויד דה חאה ששגה באחד השערים וג’יידון סאנצ’ו קיבלו את הציון 1. יונייטד תסיים את המחזור במקום האחרון בליגה לראשונה מאז אוגוסט 1992.

הופעה מהגיהנום. רונאלדו (רויטרס)הופעה מהגיהנום. רונאלדו (רויטרס)

דויד דה חאה לקח אחריות בסיום המשחק: “עליתי לקבוצה שלי בשלוש נקודות היום, זו הייתה הופעה גרועה שלי, הייתי איום ונורא. היינו צריכים להגיב טוב יותר, הייתי צריך להציל את הבעיטה הראשונה והתוצאה הייתה אחרת. לפעמים אני צריך לקרוא את המשחק טוב יותר”.

דויד דה חאה (רויטרס)דויד דה חאה (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה