עסקת הענק נסגרה: המרדף הארוך של מנצ'סטר יונייטד אחרי אנתוני הגיע היום (שלישי) לסיומו. בסופו השדים האדומים וגם הברזילאי שחתם עד 2027 קיבלו את מבוקשם, כאשר כ-100 מיליון אירו (95 ו-5 בבונוסים) יעברו לאייאקס. בכך מצטרף הכוכב לקאסמירו, ליסנדרו מרטינס, כריסטיאן אריקסן וטיירל מלאסיה. הוא הפך לשחקן היקר אי פעם שנמכר מהליגה בהולנד.

יונייטד ניסתה בכל כוחה להחתים את אנתוני בתקופה האחרונה וזה גם הוביל לשינוי בגישה של הברזילאי, שסירב להתאמן וגם לא ממש שיחק לאחרונה במטרה ללחוץ על אייאקס לאפשר לו לעבור לפרמייר ליג. גם מול אוטרכט הוא לא היה בסגל ובהולנד דווח עוד במהלך המשחק שהעסקה נסגרה, בעוד אדווין ואן דר סאר צפה במשחק מהיציע.

אנתוני דווקא פתח את העונה נהדר עם שער שני בישולים בשני המחזורים הראשונים בליגה ההולנדית, בנוסף לשער בסופרקאפ מול פ.ס.וו איינדהובן, אבל מאז הוא לא שיחק בזמן שעתידו לא היה ברור. באייאקס סירבו למכור אותו וגם הצעה של 90 מיליון אירו מיונייטד נתקלה בסירוב, אבל לבסוף יונייטד שדרגה את הצעתה וההולנדים התרצו.

אנתוני נפרד מאייאקס אחרי שנתיים שבהן ערך 82 הופעות בכל המסגרות עם 24 שערים ו-22 בישולים. מדובר בחיזוק משמעותי עבור האגף הימני של יונייטד ונותר לראות האם הברזילאי יערוך את הבכורה ביום חמישי מול לסטר.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה