אחרי שסטיפה פריצה עזב את הארץ מבלי שבמכבי תל אביב ידעו על כך (התמונות הבלעדיות פורסמו ב-ONE), היום (שישי) הצעד הבלתי נמנע כנראה התרחש והצהובים הגיעו להבנות עם סטנדרד ליאז’ על מעברו של החלוץ הקרואטי לקבוצה הבלגית.

במקביל לסיום הסאגה נודע כי מכבי ת”א, שכזכור צירפה לשורותיה את השחקן בחינם, תקבל על המעבר הנוכחי של החלוץ 900 אלף אירו ועוד 35% ממכירה עתידית. אגב, חשוב לציין כי כל העסקה הייתה לא נסגרת ללא התנצלותו העמוקה על הבריחה. כמו כן נודע כי בבלגיה השחקן קיבל חוזה ל-4 שנים ובמהלכו ירוויח 600 אלף יורו לעונה, שזה למעשה כמעט פי שניים מהשכר שהרוויח אצל הצהובים (350).

כזכור עוד קודם השחקן טען השבוע כי: “מכבי תל אביב הודיעה לי שהסיטואציה בקבוצה היא לא כמו בשנה שעברה, ושיש שחקנים חדשים ושעליי למצוא קבוצה חדשה. בנוסף, נולד לי ילד והמשפחה שלי רחוקה ממני, הם לא היו יכולים לבוא לישראל והלב שלי איתם”.

סטיפה פריצה (ראובן שוורץ)סטיפה פריצה (ראובן שוורץ)

“הראש שלי עסוק במציאת קבוצה חדשה. הייתי מקצוען בכל האימונים ובכל המשחקים, אז דמיינו איך אני מרגיש. אני לא מאחל לאף אחד להרגיש ככה. עכשיו סוף סוף יש לי אפשרות לפתור את המצב ולעזוב כמו ג'נטלמן מול אותם אנשים שאמרו לי שאני צריך לעזוב. פתאום הכול משתנה והם מתחילים להגיד לי כמה אני חשוב ושאני צריך להישאר. אנחנו מדברים על בני אדם, אנשים עם מילה. זה הסיפור האמיתי ואני מקווה שהוא ייפתר בקרוב בדרך הטובה ביותר. תודה לכולם", סיכם.

נציין כי לאחר המשחק מול מכבי בני ריינה בו הבקיע צמד בדרך ל-0:5, אמר פריצה ל-ONE כי אף אחד לא דיבר עמו על עזיבה וכי הוא מעוניין להמשיך במכבי תל אביב ובסך הכול מחפש יציבות בקריירה: “השמועות על עזיבה הגיעו אליי, כן, אבל מתוך המועדון אף אחד לא דיבר איתי. אם המועדון יגיד לי שאני צריך לעזוב אז בטוח שאחתום על חוזה טוב יותר ממה שיש לי כאן במקום אחר”.

מה קורה עם הקיץ של מכבי תל אביב?

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה