פתיחה חגיגית של משחקי ליגה א'? כנראה שלא. אוהד בוזגלו, מאמנה החדש של הפועל קלנסוואה, העולה החדשה מליגה ב', הודיע הערב (שישי) כי לא ימשיך במועדון. המאמן אמר כי לא יהיה מוכן להיות ב-"מקום כזה עם אנשים שמתנהגים כך", זאת לאחר שראה במחזור הראשון את קבוצתו מפסידה 2:0 להפועל כאוכב. בתום המשחק חבר הנהלה ניגש אליו והחל בצעקות לשאול בעבור מה משלמים משכורתו אם כך נראית הקבוצה, והרוחות בין השניים התלהטו. הטענה הייתה ברורה: בחירת ההרכב לא הייתה לראות עיניו של חבר ההנהלה.

בוזגלו הוא המאמן הראשון שנפרד מקבוצה מליגה א' רגע לאחר פתיחתה, לאחר סיטואציה לא נעימה. באינסטגרם האישי כתב אוהד בוזגלו: "ככה הכדורגל שלנו נראה", והמשיך במילים קשות. "מחזור ראשון בליגה, משחק ראשון של הקבוצה שאני מאמן וכבר אני מותקף על ידי חבר הנהלה בכיר. אחרי ניצחון בגביע המדינה, הגיע הפסד בליגה וכבר יצא המרצע מהשק, אלימות לא בבית ספרי".

המאמן המשיך: "אני לא מתכוון להישאר במקום כזה עם אנשים שמתנהגים כך. צר לי שלאחר שעמלתי רבות בבניית הקבוצה וגיבשתי תלכיד שנותן הרבה מקום לאופטימיות, אני נאלץ לסיים את דרכי במועדון. אני לא צריך להרגיש מאוים כאשר אני מאמן כדורגל. אני נהנה מהחיים. נהנה מהכול וגם מהכדורגל".

אוהד בוזגלו (אורן בן חקון)אוהד בוזגלו (אורן בן חקון)

בוזגלו שיתף את אכזבתו: "כך היה בעונה שעברה בעמישב פתח תקווה וכשאימנתי בנס ציונה ובעוד מקומות. ברגע שקורים דברים כאלה, אני מבין למה שנתיים וחצי לא אימנתי וכמה הכדורגל שלנו שכונתי מאוד, במיוחד בליגות האלה ובמקומות שלא רגילים למקצוענות ואיזה דברים מאמן צריך לעבור כדי לאמן. סורי, אצלי זה לא יקרה – יש לי משפחה, ילדים וחיים יפים. שבת שלום".

בקלנסוואה הגיבו: “ויכוח שהתפתח בין המאמן לבין חבר הנהלה גרם לסערה, אוהד מיהר בהחלטה שהודיע על סיום דרכו בקבוצה ועזב את קבוצת הווצאפ. אנחנו מועדון חזק שיודע מה המטרה שלו, כבר ביום ראשון יוצאים לדרך חדשה”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה