ברצלונה עברה את המבחן בקאדיס וניצחה אותה לראשונה מזה ארבעה משחקים, כאשר היא הלכה לישון כמוליכת הליגה הספרדית בזכות 0:4 נהדר. עם זאת, מה שהעיב על התוצאה הוא שהמשחק נעצר לכמעט שעה בעקבות תקרית רפואית בקהל, שיצרה מתח רב. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

המפגש נעצר כשהתוצאה הייתה 0:2 לקטלונים כעשר דקות לסוף, ואלו השלימו את המשימה בגדול וכבשו שני שערים בדקות הסיום. צ’אבי עשה מהפכה ב-11 במחשבה על באיירן מינכן, כששחקנים כמו ז’ול קונדה, רוברט לבנדובסקי ופדרי לא פתחו, אך זה השתלם לו בסופו של דבר.

“תצוגת השערים של ברצלונה נותרה רק ברקע”, נכתב ב’מארקה’, “תוכנית ב’ של צ’אבי עדיין לא מוכנה לגמרי כשהבלאוגרנה התקשו עם יותר מדי שינויים ב-11, אבל בסוף ניצחו. מזל שפרנקי דה יונג לא עזב בקיץ”. ב’אס’ הוסיפו: “גוליאדה ואירוע מפחיד”.

החמישי ברצף: בארסה מפרקת את קאדיס 0:4

בספרד התרשמו מהמחווה של אנסו פאטי שהתנצל בפני האוהדים לאחר השער שכבש, וגם מרוברט לבנדובסקי שפרגן לו למרות שבבירור יכול היה לסיים את זה ברשת בעצמו: “אנסו נמנע מלחגוג בגלל המצב והתנצל בפני האוהדים ביציע כאות כבוד, זה לא היה יום לחגוג בו כי חייה של אוהדת היו בסכנה”.

פאטי מתנצל בפני האוהדים (רויטרס)פאטי מתנצל בפני האוהדים (רויטרס)

צ’אבי אמר בסיום: “במחצית הראשונה לא ייצרנו מצבים כפי שציפינו. במשחקים מהסוג הזה, המפתח הוא לכבוש את השער הראשון. אנחנו צריכים לשפר את המסירה האחרונה, אבל באופן כללי אנחנו מרוצים, למרות שהמשחק לא היה מושלם. העונה יש לנו סגל מבטיח ולא משנה מי משחק, אי אפשר להרגיש הבדל”.

המאמן סיפר גם על התחושות לאחר שהמשחק נעצר בעקבות האירוע הרפואי ביציע: “הרגשנו חסרי אונים, חלק אמרו לנו שהיא נפלה, אחרים אמרו שזה התקף לב. אם משהו רע היה קורה, לא היינו חוזרים לשחק, אבל למרבה המזל הצליחו לבצע את ההחייאה. בסוף, אנחנו מדברים פה על בן אדם וזה הרבה מעל הכדורגל”.

שחקני ברצלונה וצ'אבי (רויטרס)שחקני ברצלונה וצ'אבי (רויטרס)

אוסמן דמבלה אמר בסיום המשחק: “ביום כזה הכי חשוב זה הבריאות, נקווה שהאוהדת תתאושש הכי מהר שאפשר”. פדרי הוסיף: “החיים הם מעל הכדורגל, מאחלים החלמה מהירה לאוהדת ומעודדים את משפחתה, התוצאה היא הדבר הכי פחות חשוב”.

גם רוברט לבנדובסקי לא עוצר, כשהוא כבר עם שער כל 54 דקות העונה בממוצע. הפולני הבקיע שישה שערי ליגה בחמשת משחקיו הראשונים והפך לשחקן המהיר ביותר שמגיע לכמות שערים כזו בפרק הזמן המדובר בלה ליגה במאה ה-21.

מרשים. לבנדובסקי (רויטרס)מרשים. לבנדובסקי (רויטרס)

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה