הפועל תל אביב הובסה הערב (ראשון) באצטדיון סמי עופר עם 5:2 חד צדדי מול מכבי חיפה ולא הצליחה לייצר רצף חיובי לאחר הניצחון מול בית”ר ירושלים במחזור הקודם. לאחר המשחק התפנה מאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ’, לשתף את התחושות והמסקנות.

דראפיץ’ פתח את דבריו: “30 דקות ראשונות הם התפוצצו. רצינו לשחק כדורגל וללחוץ את מכבי חיפה וקיבלנו גולים שאסור לקבל. ניסינו לתקוף ולא לשנות את הסגנון. הייתה בעיה הגנתית ולא הצלחנו לפתור אותה, הם הגיעו לשער שלנו מאוד בקלות. בחלק מהדקות היינו לא רעים, אבל כשאתה עושה טעויות בהגנה אתה משלם”.

על סגנון המשחק שבחר אמר: “אנחנו לא חדרה אנחנו הפועל תל אביב. ניסינו ללחוץ את מכבי חיפה וקיבלנו גולים בטעויות שלנו שלא צריכות לקרות, אך קורות לפעמים. היו לנו דקות טובות במשחק הזה וצריך להמשיך הלאה”.

ברק בכר וסלובודאן דראפיץ' (עמרי שטיין)ברק בכר וסלובודאן דראפיץ' (עמרי שטיין)

לקראת פגרת המונדיאל: “הפגרה באה בזמן ואנחנו צריכים לראות את הדברים הטובים מהמשחק הזה. זה הסגל שיש לנו עד ינואר ואנחנו נסדר את הדברים. יש לנו באר שבע, גביע מדינה והפועל חיפה ואנחנו צריכים להתקדם. הפועל תל אביב צריכה להיות יותר טובה ותהיה יותר טובה”.

בנושא החיזוק המאמן התחמק: “מדברים על רכש בנובמבר? יש לנו עוד כמה משחקים עד ינואר ואז נראה איפה צריך להתחזק”.

דראפיץ’ לקח אחריות על התוצאה: “אף פעם לא מנתחים משחק ישר אחרי. נראה אותו כמה פעמים, נראה מה הטעויות ומה צריך לעשות. אני יודע לקחת אחריות ולוקח אחריות על המשחק הזה, ניסיתי להמשיך עם אותו הרכב מבית”ר ירושלים ומה שעבד נגדם לא עבד מול מכבי חיפה”.

כשנשאל האם הוא מרוצה מההשפעה שלו על הקבוצה הוסיף: “עדיין לא מרגיש את החותמת שלי. אני רוצה ללחוץ יותר ולכבוש יותר גולים. אנחנו רוצים להיראות יותר טוב ואני מאמין שאנחנו נעשה את זה. אנחנו לא צריכים להיות בסכנת ירידה ולא נהיה שם. יש לנו מספיק שחקנים טובים והיום לא שיחקנו טוב נגד הקבוצה הכי טובה בארץ. נחכה למכבי חיפה בסיבוב הבא”.

סטפן מרינוביץ' (עמרי שטיין)סטפן מרינוביץ' (עמרי שטיין)

סטפן מרינוביץ’ אמר: “משחק לא קל. 20 הדקות הראשונות היו קשות. דווקא חשבתי שהתחלנו טוב ואז ספגנו את הגול הראשון ועשינו כמה טעויות וזה פשוט חבל, פתאום הם הובילו 0:3 וקשה לחזור משם”.

על הסיבה להפסד הוסיף: “לא אוהב להאשים, זה ספורט קבוצתי וכל אחד יכול לטעות. בסוף זה צריך לעבוד מהחלק הקדמי לאחורי ואני רק יכול לקחת אחריות על החלק שלי. אני מאוכזב, ספגתי חמישה שערים וזה מתסכל. הצד החיובי היה שהמשכנו לנסות”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה