כריסטיאנו רונאלדו חווה את התקופה הקשה בקריירה שלו העונה במנצ’סטר יונייטד ונראה שנמאס לו לשמור על זה לעצמו. הפורטוגלי התראיין לעיתונאי האנגלי, פירס מורגן, ותקף את מאמניו האחרונים במנצ’סטר יונייטד ואת הנהלת המועדון.

רונאלדו אמר על התחושות במועדון: “זו התקופה הקשה בחיי, הם מנסים לדחוק אותי החוצה. לא רק המאמן אלא גם אנשים בהנהלה. אני מרגיש נבגד ואני יודע שיש אנשים שלא רוצים אותי פה לא רק השנה אלא גם שנה שעברה”.

על מאמנו אריק אן האח אמר: “אין לי כבוד אליו. אני לא מוכן לכבד מי שלא מכבד אותי חזרה”. על ראלף ראנגניק הוסיף: “אם אתה אפילו לא מאמן, איך אתה הולך להיות הבוס של מנצ'סטר יונייטד? אפילו לא שמעתי עליו לפני שהגיע”.

רונאלדו בלי מעצורים: "יונייטד בגדו בי"

החלוץ המשיך: “מאז שאלכס פרגוסון עזב לא הייתה שום התקדמות במועדון. הם הביאו את ראנגניק על הראש של אולה גונאר סולשיאר ואף אחד לא הבין את זה. הוא אפילו לא מאמן, זה הפתיע לא רק אותי אלא את כל העולם”.

הפורטוגלי נשאל על הביקורות של וויין רוני לאחרונה ואמר: “אני לא יודע למה הוא מבקר אותי כל כך קשה... כנראה בגלל שהוא סיים את הקריירה ואני עדיין משחק ברמה גבוהה”. לאחר מכן צחק והוסיף: “אני לא הולך לומר שאני נראה יותר טוב ממנו, אבל זה נכון”.

רונאלדו ביקר את ההתנהלות הבעייתית במנצ’סטר יונייטד: "האוהדים צריכים לדעת את האמת. יש דברים במועדון שלא עוזרים לנו להגיע לרמות הגבוהות כמו מנצ’סטר סיטי, ליברפול ועכשיו אפילו ארסנל. מועדון בסדר גודל הזה צריך להיות בראש העץ ולצערי הוא לא".

כריסטיאנו רונאלדו וסר אלכס פרגוסון (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו וסר אלכס פרגוסון (רויטרס)

בנוגע לסיבות שבגללן חזר לשדים האדומים אמר: “הלכתי אחרי הלב שלי. פרגוסון אמר לי שזה בלתי אפשרי שאגיע למנצ’סטר סיטי ואמרתי לו – ‘אוקיי בוס’, אבל שום דבר לא השתנה מאז שעזבתי. הבריכה, הג’קוזי, המכון, הטכנולוגיה, אפילו השפים. חשבתי שאראה חידושים, אבל ראיתי דברים שהיו עוד כשהייתי בן 20”.

החלוץ המשיך: “אני אוהב את מנצ'סטר יונייטד, אני אוהב את האוהדים, הם תמיד בצד שלי. אבל אם הם רוצים לעשות את זה אחרת... הם צריכים לשנות הרבה הרבה דברים. פרגוסון יודע יותר טוב מכולם שהמועדון לא בכיוון שהוא צריך להיות”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה