חדשות מצוינות למכבי חיפה. בלם הקבוצה שון גולדברג סיכם לשלוש שנים נוספות והודעה רשמית על כך אמורה לצאת בקרוב. השחקן נחשב לבלם הישראלי הבכיר ביותר ונכלל בהרכב הנבחרת. לירוקים הוא הגיע על תקן מגן שמאלי ותוך כדי תנועה הוסט לעמדת הבלם בהצלחה גדולה.

כמו כן, אחרי שחזרה אתמול מפגרה של כמעט שבועיים, מכבי חיפה ממשיכה בסגל יחסית חסר להתאמן ולאושש את חלק משחקניה הפצועים, שחוזרים בהדרגה לאימונים. מדובר בדילן בטובינסיקה, דולב חזיזה ודניאל סונדגרן. השלושה לא נטלו חלק באימון אתמול, ורק חזיזה ערך אימון בצד.

ההערכה היא שחזיזה ובטובנסיקה יהיו כשירים לחידוש משחקי הליגה ויעמדו לרשותו של המאמן ברק בכר. מחר אמורים שחקני הנבחרת, נטע לביא, שון גולדברג ודין דוד להצטרף לאימונים.

דילן בטובינסיקה (עמרי שטיין)דילן בטובינסיקה (עמרי שטיין)

לקראת היציאה למחנה האימונים בן החמישה ימים ביוון, צפויים לפי שעה לצאת חמישה בלמים. בטובינסיקה, גולדברג, עבדולאי סק, רמי גרשון ועופרי ארד. לפחות את אחד מהבלמים מכבי חיפה תצטרך לגרוע מהסגל לקראת חלון העברות בינואר.

בקבוצה יש שביעות רצון גדולה מאוד מצמד הזרים דילן וסק, מה שאומר שהבחירה תהיה בין רמי גרשון לארד. האחרון זוכה להערכה גדולה, אבל מודע לכך שהאפשרות שישחק עד סיום העונה בזמן שהמשחקים באירופה כבר מאחור, תהיה מצומצמת מאוד.

בדרך החוצה? עופרי ארד (עמרי שטיין)בדרך החוצה? עופרי ארד (עמרי שטיין)

ארד יצטרך להיות האיש שישקול את צעדיו ויבחן אם ברצונו להישאר בסטטוס הזה: "אנחנו מאוד מעריכים את עופרי ובכל מקרה לא תהיה טריקת דלת מולו, וכל החלטה תתקבל בצורה שתכבד אותו ואותנו כמועדון", אמרו במכבי חיפה.

שחקן נוסף שלגביו אין ספקות שיש להגיע מולו להסדרת פיצוי ולשחררו הוא בן שהר שמסומן על ידי הפועל חיפה. גם ינון אליהו נמצא ברשימת השחקנים שעשויים למצוא את עצמם בינואר בקבוצה אחרת. אליהו שהגיע ממכבי פתח תקווה מוצא את עצמו במעמד לא פשוט של מגן שלישי אחרי סונדגרן ורז מאיר.

ינון אליהו (עמרי שטיין)ינון אליהו (עמרי שטיין)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה