לאחר פגרה ארוכה ומחנה אימונים שנערך באווירה טובה, בהפועל חדרה החלו הבוקר את ההכנות למשחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי נתניה ביום רביעי. מצד אחד, במועדון מבינים כי מדובר בהזדמנות לתואר היסטורי, אך מנגד, לאור "השמיכה הקצרה" של המאמן אסף נמני, במועדון שוקלים כיצד לחלק את הכוחות.

הקשר סער פדידה, שעדיין מחלים מפציעתו בשריר האחורי, לא יהיה בסגל, כאשר גם הקשר גלעד אברמוב (סובל מפציעה חוזרת בשרירי הבטן) והחלוץ מוחמד חטיב נמצאים בספק.

מנגד, בחדרה כבר החלו לחשוב על חלון ההעברות של ינואר. למרות הגרעון של הקבוצה, ישנה הבנה שבמועדון יצטרכו למצוא מימון לעיבוי וחיזוק הסגל בעיקר בעמדות הקשר האחורי (לאחר שחרורו של ניקו אולסק) והחלוץ כאשר ל-ONE נודע שבקבוצה מהשרון סימנו שלושה מועמדים: קשר האחורי של בני ריינה רוסלן ברסקי, ושחקני ההתקפה של בית"ר ירושלים: אדוארדו גררו וסתיו נחמני.

מסומן. ברסקי (חג'אג' ראחל)מסומן. ברסקי (חג'אג' ראחל)

בעניין אחר, לאחר מינויו של קובי רפואה למאמן בני סכנין, האחרון בדק את אופציית צירופו של עוזר מאמן חדרה, נמרוד קוסטיקה, שעבד עימו שנים רבות, אך בהחלטה משותפת של עוזר המאמן ושל הנהלת חדרה, הוחלט כי קוסטיקה, אשר מוערך אצל החדרתים, יישאר במועדון מהשרון.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה