ארגנטינה רחוקה שני משחקים בלבד מהנפת גביע העולם בכדורגל לאחר שניצחה אמש (שישי) את נבחרת הולנד של לואיס ואן חאל לאחר דו קרב פנדלים בתום 120 דקות של כדורגל דרמטי, שנגמרו ב-2:2. האלביסלסטה יפגשו בחצי גמר המונדיאל את קרואטיה, שהדיחה את ברזיל.

ליאו מסי לא הסתיר את תחושותיו המעורבות מהמשחק בו האלביסלסטה כבר הובילו 0:2 אך חטפו שני גולים דרמטיים בדקות הסיום, ולמרות זאת יצאו עם ידם על העליונה בסיום: “הרגשנו שמחה אחרי שסבלנו וסבלנו יותר מדי, אפילו שזה רבע הגמר של המונדיאל, התחושות פשוט מדהימות ואין איך לתאר אותן, אבל אנחנו עוד צריכים להמשיך”.

ליאו מסי ואמיליאנו מרטינס חוגגים (רדאד ג'בארה)ליאו מסי ואמיליאנו מרטינס חוגגים (רדאד ג'בארה)

עוד המשיך הכוכב של ארגנטינה ואמר: “יש הרבה כעס, אני לא חושב שזה היה אמור להיגמר ככה. אני לא רוצה לדבר על השופט כי אחר כך מענישים אותך, פיפ’’א צריכה לבדוק את זה, לא יכול להיות ששופט כזה ישפוט ברבע גמר של המונדיאל, זה שופט שלא מתאים למעמד”.

על המשחק נגד קרואטיה בחצי הגמר אמר: “זה יהיה משחק קשה, הם נבחרת נהדרת והם מכירים אחד את השני טוב מאוד, יש סיבה שהם נמצאים שם”. הפרעוש תקף גם את לואיס ואן חאל: “הוא אומר שהם משחקים כדורגל טוב, אבל מה שהוא עשה זה לשים שחקנים גבוהים ולהרים לרחבה”. הכוכב הארגנטינאי אף ניגש למאמן הולנד בסיום וגער בו: “אתה נראה מטופש”.

בתוך כך, ברחבי אירופה מדווחים כי פיפ”א מתכוונת לפתוח בהליך משמעתי נגד ההתאחדות הארגנטינאית וההולנדית, זאת בעקבות הפרת סעיף 12 (“התנהגות לא נאותה של שחקנים ואנשי צוות”), ו-16 (“סדר וביטחון במשחקים”). 

התגרה בין שחקני ארגנטינה והולנד (רויטרס)התגרה בין שחקני ארגנטינה והולנד (רויטרס)

לפני שמסי דיבר, עבר במיקס זון שחקן הולנד ואוט וחהורסט, והפרעוש גער בו: “על מה אתה מסתכל, טמבל?” צפו:

הגיבור הגדול של דו קרב הפנדלים, אמילאנו מרטינס, גם התלונן על השיפוט בסוף: “יכולתי לעצור יותר משני פנדלים. אנחנו בחצי הגמר כי אנחנו משחקים עם הרבה לב ומתרגשים כמו האוהדים, אנחנו מונעים מהרבה רגש”. על השופט הוסיף: “השופט נתן עשר דקות, האמת היא שזה השופט הכי גרוע בגביע העולם, ללא ספק. הוא משוגע, מתנשא, אם אומרים לו משהו הוא מדבר לא יפה”.

אמיליאנו מרטינס בטירוף (רויטרס)אמיליאנו מרטינס בטירוף (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה