המחזור ה-16 בספרד זימן לנו עוד משחקים מרתקים, ובמוקד הניצחון 0:1 החשוב של ברצלונה על אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו, שעזר לקבוצה של צ’אבי לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה בזכות ההפסד 2:1 של ריאל מדריד לכבשה השחורה שלה ויאריאל.

בינתיים, גם המנג’רים של LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם, חתמו מחזור 16 עמוס במיוחד. כמו בכל מחזור, אנחנו מביאים לכם את סיכום האירועים מ-10 המפגשים, שכולל את השחקן המצטיין, נבחרת השבוע וההרכב “הרווחי” (השחקנים שקיבלו הכי הרבה נקודות ביחס למחיר שלהם בשוק ההעברות).

משך בשיער ותפס באשכים: מלחמת טורס סאביץ'

מצטיין המחזור: רובן אלקרס, 15 נקודות

קאדיס השיגה ניצחון 0:1 יקר על ולנסיה במסטאייה, והקשר של האורחת עשה כמעט הכול. הוא כבש את שער הניצחון (חמש נקודות), השלים 90 דקות (שתי נקודות), הרחיק חמישה כדורים (נקודה), קבוצתו לא ספגה (שתי נקודות), השלים שני דריבלים מוצלחים (נקודה), חילץ שבעה כדורים (נקודה) וזכה לציון בונוס של שלוש נקודות. מרשים.

רובן אלקרס (רויטרס)רובן אלקרס (רויטרס)

ההרכב של המחזור: אפס נציגים לגדולות

ברצלונה, ריאל ואתלטיקו לא שלחו נציגים, כשדווקא קאדיס שולטת עם שלושה. בשער אייטור פרננדס מאוססונה שהביא 10 נקודות, בהגנה אונאי נונייס וג’וסף איידו מסלטה ויגו (11 ו-12 נקודות בהתאמה), פאלי מקאדיס (11) ואקס מכבי תל אביב לואיס הרננדס שסיפק 10 נקודות בזכות תצוגה הגנתית מרשימה מול ולנסיה.

בקישור כמובן אלקרס (15), לואיס הנריקה מבטיס (13 נקודות), אלייש גארסיה מג’ירונה (11 נקודות), טוני וייה מג’ירונה (10) ודויד סילבה הוותיק מריאל סוסיאדד שהביא 10 נקודות בזכות שער ביום הולדתו. בחוד נמצא ג’רארד מורנו מוויאריאל שהבקיע את גול הניצחון נגד ריאל מדריד והביא 12 נקודות בסך הכול.

הרכב המחזור בפנטזי (צילום מסך)הרכב המחזור בפנטזי (צילום מסך)

ההרכב הרווחי של המחזור: גם כאן קאדיס שולטת

גם כאן השליטה היא של קאדיס, ולמען האמת ההרכב לא שונה בהרבה כי דווקא השחקנים הזולים כיכבו השבוע. אייטור פרננדס מאוססונה גם כאן עם שווי של 797 אלף אירו, פאלי (775 אלף אירו) והרננדס (852 אלף אירו) הבלמים לצידו של ג’וואד אליאמיק מוויאדוליד שהביא 8 נקודות בשווי שוק של 793 אלף אירו.

בקישור מצטיין המחזור אלקרס (766 אלף אירו), טוני וייה (770 אלף אירו), עומאר מסקרל מאלצ’ה שהביא 8 נקודות ב-785 אלף אירו ואוייר סראגה שהביא 7 נקודות ב-751 אלף אירו. בהתקפה רובן סוברינו מקאדיס (9 נקודות ב-770 אלף אירו), אנתוני לוסאנו מקאדיס (8 נקודות ב-805 אלף אירו) ועבדון פרטס ממיורקה (8 נקודות ב-755 אלף אירו).

ההרכב הרווחי של המחזור (צילום מסך)ההרכב הרווחי של המחזור (צילום מסך)

עשרות אלפים כבר נרשמו והצטרפו לטירוף, ובכך סיפקו לעצמם הזדמנות לזכות בפרסים שווים במיוחד: מדי מחזור יחולקו פרסים למנצחים השבועיים, ובסיום העונה אחד מכם יזכה בפרס הגדול – חבילה זוגית הכוללת טיסה ואירוח VIP בקלאסיקו הענק בין ברצלונה לריאל מדריד.

משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV

להורדת האפליקציה באייפון לחץ כאן

להורדה האפליקציה באנדרואיד לחץ כאן 

עדיין לא הצטרפתם לטירוף? זה בדיוק הזמן לעשות זאת וגם להתחיל לעקוב אחרינו קרוב ברשתות החברתיות, עם עמודי הפייסבוקהאינסטגרם והטוויטר של LaLiga Fantasy ONE, שם תוכלו להתעדכן בכל המתרחש בליגה הספרדית בהקשר ליגת החלומות וגם לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם לדעת.  

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה