האם ז’וזה מוריניו יחזור לקדמת הבמה? לפי דיווחים יכול להיות שכן כאשר נטען שמנהלה המקצועי של פאריס סן ז’רמן, לואיס קמפוס, יצר קשר עם הפורטוגלי והציע לו את תפקיד המאמן. המאמן הנוכחי בעיר האורות, כריסטוף גאלטייה, נמצא בלחץ אחרי שלושה הפסדים ברציפות בכל המסגרות וקמפוס יצר קשר עם מוריניו בן ה-60 לגבי התפקיד, כך לפי פוט מרקאטו. 

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה ש’המיוחד’ נקשר לפריסאים כאשר הוא דווח כמועמד אופציונלי להחליף את מאוריסיו פוצ’טינו לאחר שזה סיים את דרכו בפארק דה פראנס. מוריניו כידוע מאמן כיום את רומא, אך לפי הדיווח הוא "מעריץ" את כוכב העל של פ.ס.ז' קיליאן אמבפה, שכבש 25 שערים ב-27 משחקים העונה.

בנוסף, קמפוס הוא מעריץ של הפורטוגלי, בעוד שהנשיא נאסר אל חלאיפי גם אוהב אותו מאוד, אם כי זינדין זידאן הוא המועמד הראשון שלו להחליף את גאלטייה. כל מעבר פוטנציאלי לפ.ס.ז' יגרום למוריניו להתאחד עם ז'ואאו סקרמנטו, שבילה זמן כעוזר המנהל שלו בטוטנהאם ורומא.

קיליאן אמבפה. מוריניו מעריץ שלו (רויטרס)קיליאן אמבפה. מוריניו מעריץ שלו (רויטרס)

עם זאת, בעוד שנטען כי קמפוס יצר קשר ישיר עם מוריניו, לא התקיימו כרגע דיונים בין פאריס לרומא – שם ל’מיוחד’ חוזה עד 2024. בכל מקרה, היחסים בין אל חלאיפי לבין הבעלים האמריקאי של רומא, דן פרידקין, נחשבים טובים.

דה בריינה מכריע בשאלה: ניימאר או אמבפה?
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה