האם אשרף חכימי הסתבך בענק? לפי דיווח דרמטי הערב (שני) ב’לה פריסיאן’ הצרפתי, מגנה הימני של פאריס סן ז’רמן נמצא תחת חקירה בגין אונס. צעירה פנתה ביום ראשון האחרון לתחנת המשטרה, והפרקליטות פתחה את התיק למרות סירובה של הקורבן לכאורה בת ה-23 להגיש תלונה, אלא רק להצהיר על האונס. אגב, ב’אס’ הספרדי פנו לסביבתו של חכימי שמכחישים את הטענות ומבטיחים שהכדורגלן אינו מודאג מהחקירה הגלויה. 

הפרקליטות בנתה את התיק שהורכב על סמך דברי המתלוננת, שטרם נשמעה בחקירות. השיח בין חכימי לאותה בחורה החל ב-16 בינואר כשהשניים החלו לדבר באינסטגרם. ביום שבת האחרון, ב-25 לפברואר, טענה הצעירה שהגיעה לביתו בבולון של מגן הקבוצה מבירת צרפת באמצעות ‘אובר’ שהזמין לה מביתה.

לפי טענות המתלוננת, העניינים יצאו משליטה כאשר שחקן נבחרת מרוקו נישק אותה בפיה, פשט את בגדיה ונישק את שדיה למרות מחאותיה והתנגדותה. היא גם טוענת שהמגן ביצע חדירה למרות התנגדותה ושהיא הצליחה להשתחרר ממנו באמצעות דחיפת רגלו. כשהשתחררה המתלוננת, היא שלחה SMS לחבר שבא לאסוף אותה, כך לטענתה.

שחקן פאריס נעדר ממשחק הקבוצה אתמול מול מארסיי בשל כאבים בירך אותן הוא סוחב עוד מהמונדיאל בקטאר, זאת אחרי שלא שיחק גם במחזור שקדם מול ליל וגם לא במשחק הראשון של הפריסאים מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות. בסוף השבוע האחרון, המרוקאי היה לבד בביתו כאשר לפי הרשתות החברתיות אשתו ושני ילדיהם היו בחופשה בדובאי.

אשרף חכימי (רדאד ג'בארה)אשרף חכימי (רדאד ג'בארה)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה