האם קארים בנזמה יעזוב את ריאל מדריד? חוזהו של החלוץ הצרפתי הוארך אוטומטית לעונה הבאה, אחרי שזכה בכדור הזהב באוקטובר האחרון, אך בספרד טוענים כי הישארותו כלל אינה מובטחת. הבלאנקוס טרם אישרו כי הוא ימשיך, השחקן עצמו התחמק מלומר זאת וב’רלובו’ נטען כי הסיבה היא הצעת ענק שהגישה לו ממשלת ערב הסעודית, כדי שיעבור לליגה המקומית.

לפי הדיווח הסעודים הציעו לבנזמה 200 מיליון דולר לשנתיים והם מעוניינים שהוא יהיה הפנים של הקמפיין לקיום מונדיאל 2030 באירוח משותף של ערב הסעודית, מצרים ויוון. לא פורסמה הקבוצה אליה הוא יעבור אם יקבל את ההצעה, אך המטרה היא לגרור כוכבים נוספים לליגה, כמו שעשו בינואר האחרון עם צירופו של כריסטיאנו רונאלדו לאל נאסר.

ב’רלובו’ הוסיפו כי הגישה של בנזמה בתקופה האחרונה, כשהוא הסתתר מאחורי הקלעים אחרי הזכייה בגביע המלך וההדחה מליגת האלופות, הביאה לחשש בקרב גורמים בריאל מדריד, שהוא שוקל ברצינות את ההצעה, אשר מעבר להיבט הכספי הגדול, מציעה דברים רבים מעבר למגרש כמו ספונסרים והקמת בתי ספר לכדורגל בהובלתו של החלוץ.

קארים בנזמה (רויטרס)קארים בנזמה (רויטרס)

לאחר הזכייה בכדור הזהב נקלע הצרפתי למכת פציעות שגרמה לו להחמיץ את המונדיאל, אך למרות זאת עתידו אצל הבלאנקוס היה נראה מובטח. הופעות גדולות באנפילד (צמד ובישול), בקאמפ נואו (שלושער) ובסטמפורד ברידג’ (שער), יחד עם הנאמנות למועדון ולפלורנטינו פרס, החיים היציבים במדריד והרצון להיפרד בצורה יפה, לא הותירו תחילה מקום לספקות.

אלא שאז נכנסה למשוואה הצעת הענק מערב הסעודית ויחד עמה הגיעו ההדחה מליגת האלופות ופציעות טורדניות. הסעודים הבהירו לבנזמה שהוא לא יצטרך לשלם מסים על הרווחים שיקבל ויחד עם שלל הפיתויים פתאום עתידו בבירת ספרד כבר אינו בטוח. “בנזמה שוקל שוב את עתידו ובחדר ההלבשה של ריאל מדריד כבר לא לוקחים את הישארותו כדבר מובן מאליו”, נכתב.

החלוץ סיפק העונה 30 שערים ב-42 משחקים בכל המסגרות ולמרות הפציעות, הלבנים משוכנעים שבגיל 35 נותרה לו עוד עונה אחת טובה בקנה. עם זאת, כבר החלו לחפש גיבויים שייתנו אופציה מהספסל כשמי שעשוי להגיע הוא חוסלו, חלוץ אספניול, שמיועד להיות החלוץ המחליף. עוד לפני צירוף הגיבוי, הבלאנקוס ינסו להבטיח את עתידו של בנזמה.

רודריגו-אש: צמד ענק שלו מנצח את סביליה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה