בהפועל באר שבע ממשיכים לחפש במרץ שוער בעקבות המעבר הצפוי של עומרי גלזר לכוכב האדום בלגרד. לפי גורמים בקבוצה הדרומית, העסקה כבר סוכמה באופן עקרוני במקביל לפרסומים בסרביה. לפי אותם גורמים, הסכום מתקרב לכמיליון וחצי אירו לא כולל מענקים על הישגים ואחוזים ממכירה עתידית.

בב"ש יודעים שהעזיבה של גלזר היא פלונטר גדול, מאחר וההיצע הישראלי לא מספיק ראוי, לכן אופציה של שוער זר כנראה הופכת לבלתי נמנעת. יחד עם זאת, אם יצליחו לקדם את המגעים מול אופיר מרציאנו, יימנעו מצירוף שוער זר. כמו כן, בב"ש בודקים את אופציית דניאל טננבאום שסובל מפציעת גב טורדנית, ואם ג'וש כהן ירצה לשחק בישראל גם הוא יקבל פנייה. במקביל אליניב ברדה מחפש שוערים יהודים, אבל בינתיים לא נמצא פרופיל של שוער מתאים. 

ביום שני הקרוב תערוך הקבוצה אימון ראשון ורחב לעונת 2023/24. מי שלא צפוי לפתוח את האימונים הוא מאמן הכושר של הקבוצה בשנתיים האחרונות ונבחרת הנוער עד גיל 20, אודי בן שמחון, שככל הנראה יעזוב את הקבוצה ויחפש אתגר אחר. 

כאב ראש. ברדה (מרטין גוטדאמק)כאב ראש. ברדה (מרטין גוטדאמק)

בתוך כך, שאפי סוליימאנוב העלה סטורי לאינסטגרם שבו מופיעים אוהדי הפועל ב”ש ומעל זה כתב: “תודה, טרנר” עם לבבות באדום ולבן. בנוסף, מי שעזב את הקבוצה הוא הכישרון הצעיר בן ה-23, נתי חגאני, שחתם בקיץ שעבר והושאל להפועל רמת השרון, בה כבש חמישה שערים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה