גל חום? בהפועל כפר שלם יש גל של החתמות. המועדון הכתום מליגה א’ הודיע הערב (ראשון) על הצטרפותם של סבסטיאן הרננדס, המגן הימני בן ה-20, שיכול לשחק גם בקישור, טום אחי מרדכי, הבלם בן ה-22 והמגן השמאלי בן 24 מרבי ברגבדזה. השלושה יהיו בעונה הקרובה בסגל הקבוצה של נועם שוהם, שמקווה לרוץ חזק בצמרת ומי יודע, אולי אחרי שנתיים של ניסיונות לא מוצלחים, להעפיל גם לליגה הלאומית.

הרננדס, ששיחק ב-10 השנים האחרונות בהפועל תל אביב, ראה בעונה החולפת חמש דקות משחק מול הפועל חדרה בליגת העל, כשעלה בדקה ה-85 להתמודדות מול הפועל חדרה בניצחון 1:2. גם בעונה שעברה ראה דקות משחק בבוגרת בניצחון 0:1 מול מכבי פתח תקווה בגביע הטוטו. הרננדס עשה את כל הדרך במדי האדומים מתל אביב, החל מקבוצת טרום ילדים א' כשהיה בן 10 בלבד, נדיר לראות שחקנים שנשארים בקבוצתם כל כך הרבה שנים. לצערו של המגן, הפועל תל אביב לא בונה עליו בעונת 2023/24 ועל כן ייאלץ לעבור לכפר שלם.

אחי מרדכי חזר לקדנציה שנייה בכפר שלם, שם שיחק בעונת 2020/21, כשהקבוצה עוד שיחקה בליגה הלאומית. לבלם יש רקורד מרשים בהתייחס לגילו הצעיר. אחי מרדכי רשם 10 הופעות בעונה החולפת אותה החל בבני יהודה תל אביב עד מעברו להפועל כפר סבא. לפני שנתיים שיחק במדי הפועל ניר רמת השרון ובמשחק אחד במדי הפועל תל אביב, הקבוצה שעמה סיים נוער וכבר בעונת 2019/20 נתנה לו הזדמנות בבוגרת.

טום אחי מרדכי (כפר שלם)טום אחי מרדכי (כפר שלם)

ברגבדזה הוא שחקן מגוון, למרות שאין לו רקורד עשיר בקבוצות מהלאומית או מליגת העל, בשונה מחבריו החדשים לקבוצה. בעונה החולפת היה לבורג מרכזי בעירוני מודיעין שרק עלתה, לראשונה בהיסטוריה שלה, לליגה א'. יחדיו, הצליחו להישאר ולתקוע יתד בליגה השלישית בטיבה בארץ. הוא גדל במחלקת הנוער של בני יהודה תל אביב ומי שכבר מבין, הקשר ההדוק והחיובי בין בני יהודה לבין הפועל כפר שלם משדך בין שחקנים מהצדדים. אחרי ארבע שנים שעזב את הכדורגל, בעונת 2014/15 חזר לשחק במדי קבוצת נערים ב' של גדנ"ע תל אביב, שם סיים את דרכו בקבוצת הנוער שלהם. בעונת 2018/19 הצטרף לשנתיים למכבי קביליו יפו. בעברו שיחק גם בהפועל בני לוד ושמשון כפר קאסם.

מרבי ברגבדזה (כפר שלם)מרבי ברגבדזה (כפר שלם)

ההחתמה הרביעית היא החתמתו של בן לוי, חלוץ קבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה בעונה החולפת ומי שכבש 23 שערים בכל המסגרות ושותף העונה ב-4 משחקים במדי הבוגרת. אחרי 8 שנים במחלקות הנוער של הפועל פתח תקווה, לוי מקווה להוכיח את עצמו גם בהפועל כפר שלם, קבוצתו השלישית בקריירה, כשהחל אותה עם מכבי פתח תקווה. 

בן לוי (כפר שלם)בן לוי (כפר שלם)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה