הדיווח הדרמטי סביב דניאל פרץ ובאיירן מינכן לא תפס אף אחד במכבי תל אביב בהפתעה, שכן במועדון ידעו כי הגרמנים מנהלים שיחות בנוגע לשוער ומתנהלים מול הסוכנות הבריטית שמייצגת אותו מול מועדונים באירופה. עד לרגע זה לא הגיעה הצעה רשמית למכבי תל אביב, אולם גורמים אשר מעורים בפרטי השיחות שנעשו מול נציגיו של פרץ העריכו כי באיירן תגיש הצעה רשמית בימים הקרובים. 

עדיין לא ידועה גובה ההצעה אך אותם גורמים משוכנעים כי באיירן מינכן החליטה ללכת על דניאל פרץ ולנסות לצרף אותו. כפי שהוסבר אתמול, הבווארים חוששים מהמצב של מנואל נוייר ואינם יודעים מתי ישוב. הם החליטו ללכת בשלב הזה עם סוון אולרייך כשוער הראשון ולחפש לו שוער שני ברמה טובה שיתחרה בו עד אשר נוייר ישוב לשחק, ואז יתבצע חישוב מחדש בנושא מצבת השוערים שלהם. 

לפרץ אין סעיף שחרור ממכבי ת”א, אך מקרי העבר לימדו שמיץ’ גולדהאר מוכר את השחקנים המרכזיים ביותר שלו סביב 7-8 מיליון אירו. כך קרה עם הסעיף שהוא הסכים להכניס לאוסקר גלוך וכך גם קרה עם המעבר של ערן זהבי לסין כשלא היה לו סעיף יציאה. זהו כמובן סכום שלא אמור להיות בעייתי מבחינת באיירן מינכן ולמכבי ת”א יהיה קשה למנוע מעבר שכזה באם תגיע אותה הצעה רשמית. 

מסע"ת של רובי קין לקראת א.א.ק לרנקה

עזיבה של דניאל פרץ כמובן טורפת את הקלפים אבל אי אפשר להגיד שבמכבי ת”א לא היו מודעים לכך שמשהו יכול לקרות בגזרתו אחרי הטורניר הטוב שלו עם נבחרת ישראל באליפות אירופה עד גיל 21. לאורך הקיץ היו שלוש קבוצות מרכזיות שניסו לבצע מהלכים על השוער – בראגה, פיינורד ואוניון ברלין, כך שהכניסה של באיירן מינכן לתמונה היא אולי הפתעה מעצם היותה באיירן מינכן, אך הביקוש סביב פרץ היה שם ברקע כל הזמן גם ממועדונים אחרים רק מדרג נמוך יותר. 

בכל מקרה, הערב (חמישי, 20:00) פרץ יעלה כרגיל למשחק מול א.א.ק לרנקה ותהיה לו ולקבוצה משימה מרכזית להדיח את הקפריסאים בדרך לפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג, על מנת להתחרות על כרטיס לשלב הבתים בשבועיים הקרובים. אם אכן תגיע ההצעה מבאיירן מינכן בימים הקרובים, ייתכן וזה יהיה משחקו האחרון במכבי ת”א. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה