סוער מאוד במנצ’סטר יונייטד בעקבות הפרשה החדשה סביב אנתוני, שמואשם בתקיפת בת זוגו לשעבר, בדומה למה שקרה עם מייסון גרינווד שכבר עזב. ב’דיילי מייל’ טוענים שהשדים האדומים מואשמים בטיוח התקיפה, כאשר הבחורה הדליפה הודעות וואטסאפ וטענה שספגה איומים מרופאי המועדון. בקבוצה מתעקשים שהגרסה שלה שקרית לגמרי.

גבריאלה קבאלין ועורכי דינה התלוננו גם על רופאי יונייטד למשטרת סאו פאולו שחוקרת את הנושא. כמו כן, היא טענה שאנתוני נגח בה ואף גרם להרס אחד מהשתלים בחזה שלה אחרי שזרק אותה בכוח על המיטה והתנפל עליה. היא טענה שהייתה זקוקה לניתוח ושסבלה מחתך בראש כתוצאה מכך.

עורכי דינה של קבאלין טענו שאחד מהשוטרים התקשר לראשי המועדון כדי שיבדוק אותה, על מנת שלא תלך לבית חולים ותעורר חשד, ואותו שוטר נחקר בעצמו. ביונייטד אישרו שלבקשת אנתוני אדם מהצוות הרפואי של המועדון בדק את קבאלין באופן פרטי, אבל הכחישו שהוא או כל אדם אחר במועדון איים עליה.

אנתוני מול גבריאל (רויטרס)אנתוני מול גבריאל (רויטרס)

בתקשורת האנגלית טוענים שזה שכיח שרופאי יונייטד בודקים בני משפחות של שחקנים, כאשר בשדים האדומים מתעקשים שהמועדון ואותו שוטר לא היו מודעים לשום חשד בנוגע לאנתוני עד שאלו הופיעו בתקשורת הברזילאית. בהצהרה מטעם הקבוצה נמסר: “כל טענה לפיה הקבוצה טייחה את ההאשמות היא שקרית לגמרי”.

אנתוני מצידו הכחיש שהוא תקף את קבאלין בארבעה מקרים, כשביונייטד טענו שיהיו מוכנים לשתף פעולה עם המשטרה. ב’דיילי מייל’ ביקרו בחריפות את המועדון: “ההצהרות של יונייטד מעורפלות וחלשות. נראה שלא למדו לקחים מהמקרה של מייסון גרינווד. המועדון הגדול באנגליה צריך להתנהל הרבה יותר טוב מזה”.

באנגליה המשיכו וביקרו: “הצהרה בת 53 מילים שאמרה מעט מאוד, רק שהקבוצה ‘לוקחת את זה ברצינות’. המסר בה היה חלש, יונייטד חוזרת על תסריט גרינווד ואפשר לצפות ממנה להרבה יותר. יונייטד לא למדה לקחים והחליטה שלא להשעות את אנתוני. מרגיש שזה מעט מדי ומאוחר מדי, כאילו המועדון לא יודע בעצמו כיצד נכון לנהוג”.

ואן חאל: הזכייה של ארגנטינה תוכננה מראש
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה