האם בכל זאת אוהדי הפועל ת”א יישבו בדרבי בשערים 4-5? ל-ONE נודע לראשונה כי מפקד מרחב איילון במשטרת ישראל, תת ניצב חיים בובליל, פנה במכתב לאמיר נבון ראש האגף המשפטי בהתאחדות לכדורגל והדיין הראשי בבית הדין ישראל שמעוני וביקש, לפנים משורת הדין, לבחון חלופה בטוחה למימוש העונש שהושת על האדומים לסגירת היציעים בדרבי.

“הושבת שתי קבוצות האוהדים ביציעים האמורים, מקימה חשש ממשי לעימותים בין מחנות האוהדים, הן מחוץ ליציעים והן בתוכם”, כתב בובליל. “ישנן ידיעות על כוונת ירי פירוטכניקה בכינון ישיר של מחנות האוהדים אחד לעבר השני, כשמיקום היציעים מאפשר זאת. הדבר מהווה סיכון לשלום האוהדים. גם קיום תהלוכות מנקודת המפגש של מחנות האוהדים אל תוך האצטדיון ועד ישיבת שני המחנות היריבים, כשהתהלוכות יתנקזו למיקום קרוב בשל שינוי היציעים, מקים חשש ממשי לחיכוך ועימות בין הקבוצות”.

בובליל המשיך: “ב-5 בספטמבר הובא בפני משטרת ישראל, על ידי נציגי הפועל ת”א, על דחיית בקשתם על ידי בית הדין, על אף שייתכן ומתקבל הרושם כי הקבוצות מתעקשות לא אחת לדחות משחקים וטוענות בבקשותיהם, בין היתר, כי ישנם שיקולים ביטחוניים אי אלו ואחרים, לא כך הדבר במקרה הנ”ל. המשטרה, באופן השגרה, לא נוהגת להתערב בהחלטות בית הדין של ההתאחדות, אך תמונת המצב המודיעינית שעולה, הן מנציגי הקבוצות והן מהמודיעין המשטרתי, הינה כי במתכונת הישיבה המתוכננת לאור העונש נשקפת סכנה ממשית לבאי המשחק”.

שחקני הפועל תל אביב על רקע האבוקות (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל תל אביב על רקע האבוקות (רדאד ג'בארה)

כזכור, האדומים נענשו בסגירת היציעים המאכלסים את ‘אולטראס הפועל’ ובית הדין סירב לדחות את העונש שאמור לחול גם בדרבי. בעקבות כך, האוהדים השרופים של האדומים אמורים לשבת בסמוך לקהל הצהוב והסיטואציה הנפיצה הובילה להתערבות המשטרה בעניין.

ביטון: המטרה לעלות לילדים חיוך על הפנים
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה