שוערה הישראלי של באיירן מינכן, דניאל פרץ, פנה היום (ראשון) דרך הרשתות החברתיות לספורטאים השונים בעולם ולארגונים הגדולים, וביקש מהם לכבד את זכר קורבנות הטבח שנרצחו בישראל בידי מחבלי ארגון הטרור חמאס. הסרטון של פרץ התפרסם שעות אחרי ששחקן קבוצתו, מזראווי המרוקאי, פרסם מסר אשר מתפרש כמתמיכה בחמאס על רק המלחמה בישראל. 

פרץ אמר: “אני יודע איך זה להיות אתלט, כל העיניים עלינו, יש כל כך הרבה לחץ בכל דקה ובכל שעה. לפעמים זה טוב, כי אנחנו יכולים להשפיע עם כמה מילים על מיליונים. אני מבטיח לכם, זה לא קשור לפוליטיקה. יותר מ-1,300 אזרחים נרצחו, יותר מ-2,700 נפצעו ויותר מ-150 נחטפו לתוך עזה וביניהם ילדים וקשישים. 

“אם אתם מודעים להיסטוריה אז ראיתם לכמה נזק גרמו אירועי 11.9 (מגדלי התאומים) ומתקפת הטרור בפאריס ב-2015, וכיצד הם פגעו בכל כך הרבה אנשים. אנחנו יודעים כמה הטרור הרסני וכמה חשוב להילחם בו. אני דניאל פרץ, אני מישראל, החברים שלי ומשפחתי מישראל, אנחנו עדיין מעכלים את כל מה שקרה, את הזוועות, את החטיפות, את הטרור, את הסיפורים שנחשוב שלא נשמע שוב. 

“אני קורא לכל הספורטאים וארגוני הספורט ברחבי העולם, לעמוד ביחד. אז איך אתם יכולים לעזור? תשתפו, תדברו נגד הטרור, תתרמו ותישארו חזקים. בואו נכבד את הקרובנות עם דקת דומייה ונתאחד במלחמה נגד הרשע. האם אתם איתי?”.

מרגש: נועה קירל בשירת התקווה בברוקלין
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה