על רקע מלחמת חרבות ברזל שנכפתה על ישראל נגד ארגון הטרור חמאס ועצרה את עולם הספורט בעיקר והכדורגל בפרט במדינה, הליגיונרים שלנו עדיין פעילים בקבוצותיהם מעבר לים. שון וייסמן כבש הערב (חמישי) שער ראשון לעונה במדי גרנאדה ב-0:3 על ארוסה, אך קבוצתו עלולה לספוג הפסד טכני.

אחרי שחוסה קאייחון כבש את השער הראשון בדקה ה-19, החלוץ הישראלי, שפתח ב-11 של גרנאדה והשלים 90 דקות, מצא את הרשת בדקה ה-88 כשהבקיע מזווית קשה ושתי דקות אחריו פמארה דיידיו נעץ את השלישי וקבע 0:3 על המארחת בסיבוב הראשון של גביע המלך. 

בספרד מדווחים כי למרות הניצחון על הקבוצה מהליגה החמישית, גרנאדה עלולה לספוג הפסד טכני. הסיבה היא בגלל שהמאמן, פאקו לופס, העלה בהרכב את השוער אדרי לופס בן ה-24 שנרשם בטופס המשחק כשחקן מילואים, כשבגביע המלך שוער שרשום כשוער מהמילואים יכול להשתתף רק אם הוא מתחת לגיל 23.

בספרד ציינו כי טעות דומה אם אותו השוער ארעה לגרנאדה גם בעונה הקודמת בגביע המלך הספרדי, אך בזמנו היריבה בחרה לא להתלונן. עם זאת, במקרה הנוכחי ארוסה אישרה שהיא תתלונן על השיתוף הלא חוקי. אם אכן קבוצתו של וייסמן תודח, היא תהיה הראשונה מהליגה הבכירה שמודחת העונה בסיבוב הראשון. 

בסלובניה, סער פדידה עלה בדקה ה-84 וכבש את הפנדל המכריע שהעלה את אוליפיה לולבליאנה לשלב 32 האחרונות של הגביע הסלובני. אחרי 0:0 מול גרוספלייה ב-90 דקות, הקבוצות הלכו לדו קרב מהנקודה בו מחזיקת התואר גברה 2:4 כשהישראלי כבש את הפנדל האחרון. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה