ברצלונה התרחקה באופן משמעותי מתואר האליפות לאחר שסיימה אמש (ראשון) ב-3:3 מאכזב באצטדיון מונז’ואיק נגד גרנאדה מהתחתית. בלי לאמין ימאל, שכבש צמד, זה היה נגמר רע מאוד מבחינתה של האלופה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV, פרטנר TV ו-FreeTv.

בספרד מספרים שנשיא הקטלונים ז’ואן לאפורטה היה מאוד עצבני בסיום המשחק והעיף מגש מזון באוויר בסיום בתא הצפייה שלו. אחרי המשחק התכנסה ההנהלה פעם נוספת כדי לנתח את המצב, הפעם בלי צ’אבי: “הכל יכול לקרות, אבל נדמה שעם הקשיים נגד הקטנות בליגה יהיה קשה לאיים על אריות אירופה בצ’מפיונס”, טענו בקטלוניה.

בספרד אף טענו ש"נשמעו קולות קשים של ביקורת" מהנשיא וצ'אבי עצמו נשאל על זה במסיבת העיתונאים ואמר: "הוא אמר לי שזו אכזבה גדולה, שזה משחק בית ושהיינו חייבים לנצח כדי להמשיך במאבק. כולנו מבואסים, אין הבדל".

ימאל מציל את בארסה ב-3:3 משוגע עם גרנאדה

אחרי המשחק המנהל הספורטיבי דקו התפוצץ בראיון בפורטוגל וטען: “בארסה זקוקה לשינוי משמעותי. חשוב שהנשיא יסכים איתי לגבי זה. השיטה הקיימת מתישה. נצטרך לגלות מישהו שלא יהיה קשור לעבר אחת ולתמיד וללכת עם זה קדימה”.

עוד הוסיף: “יש לנו בעיה פיננסית קשה וזו אחת הסיבות שאני בתפקיד. אין לנו כסף להשקעות של מיליונים”. צ’אבי נשאל על דברי הפורטוגלי במסיבת העיתונאים ואמר: “זה לא מה שהוא אמר לי, הוא מאמין במודל של בארסה וב-DNA, הוא גם שיחק פה. אני לא אגיד מעבר, אני לא יודע”.

שחקני ברצלונה בהלם (רויטרס)שחקני ברצלונה בהלם (רויטרס)

המאמן הספרדי התייחס גם למשחק: ”הטעויות בהגנה הורגות אותנו. נתנו שוב שערים קלים וזה מסכם את העונה שלנו. אנחנו לא יכולים לבצע את הטעויות האלה ואסור לחזור על המתנות האלה. ספגנו שערים ממצבים שכלל לא היו סכנה”.

“אני לא רוצה להיות מעצבן, אבל מול ויאריאל כבשנו שלושה וספגנו חמישה וגם היום כבשנו שלושה וספגנו שלושה. חייבים להשתפר מאוד הגנתית. עשינו גם דברים טובים, אבל הטעויות עלו לנו בנקודות. אנחנו עצבניים, יהיה קשה מאוד לזכות באליפות, אבל לא נזרוק את המגבת”.

צ'אבי (רויטרס)צ'אבי (רויטרס)

מארק-אנדרה טר שטגן שחזר לשער אחרי שלושה חודשים הוסיף: “לספוג שערים בכל כך מעט זמן – זה תמיד מאוד קשה עבור הרוח של הקבוצה, אבל הצלחנו לחזור. אסור לספוג יותר שערים קלים, חייבים להיות מרוכזים יותר בהגנה. אנחנו יודעים את זה וננסה להיות טובים יותר. אם ננצח בכל המשחקים שנותרו לנו עדיין יש סיכוי. יש לנו משחקים מול ריאל מדריד וג’ירונה”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה