קיליאן אמבפה מסיים את החוזה שלו בפאריס סן ז’רמן ב-30 ביוני והכל מצביע על כך שהקיץ הוא ייפרד סופית מהקבוצה מעיר האורות ויעבור בחינם לריאל מדריד. יחד עם זאת, הכוכב והבלאנקוס עדיין רחוקים בדעותיהם בכל הקשור לסכום שהחלוץ ירוויח בסנטיאגו ברנבאו.

אמבפה עצמו לא מודאג מהדד ליינים השונים שמציבים לו בפאריס ובמדריד כי הוא יודע שה”כוח” אצלו. לפי מידע שמיע מ’אתלטיק’, המקורבים של השחקן לא משוכנעים מההצעה שהגיש לו פלורנטינו פרס, ומהקווים שההצעה הכספית אליו תגדל בקרוב.

ההצעה של ריאל נמוכה מזו שהיא הגישה לו ב-2022, אז היא הציעה לו 26 מיליון אירו נטו לעונה בנוסף לבונוס חתימה בגובה 30 מיליון אירו. מקורביו של השחקן מרגישים שההצעה הנוכחית, שנמוכה יותר, לא תואמת את הסכום שהוא צריך להרוויח, בידיעה שבפ.ס.ז’ או בקבוצה אחרת יוכל לקבל יותר. 

פרס ואמבפה (רויטרס)פרס ואמבפה (רויטרס)

פלורנטינו פרס מצידו מרגיש שהוא עשה את כל מה שהוא יכול כדי לגרום לכוכב לקבל את ההצעה של הלבנים והוא “מקווה ומאמין” שהצרפתי אכן יחתום. ב’אתלטיק’ טענו שהכיוון של אמבפה היה אכן להגיע למדריד, אבל גורמים שקרובים אליו מאוד לא היו משוכנעים מהצעה שקיבל, מה שמעכב את ההחלטה.

נכון לעכשיו החלוץ מרוכז בשמינית גמר ליגת האלופות עם פאריס סן ז’רמן, כשהוא יפגוש בשלב 16 האחרונות את ריאל סוסיאדד. הקבוצה מבירת צרפת לא עברה את השלב הזה בשתי העונות האחרונות עם ליאו מסי וניימאר בסגל שלה, ומקווה לזכות לראשונה בתחרות היוקרתית של היבשת.

בשבועות הקרובים צפוי להגיע מידע נוסף על עתידו של אמבפה ואף אחד כבר לא יופתע אם ההחלטה שלו תתעכב עד לסיום העונה, אחרי שתחילה דווח שהוא רוצה כבר להחליט ולהיות שלם עם קבוצתו הבאה עד לתחילת שלב שמינית גמר האלופות, כלומר היום.

להטט בחוף: צפו בפרסומת של מסי בסופרבול
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה