באיירן מינכן שכחה הערב (שלישי) מהעונה הרעה שלה ולמשך 90 דקות הבריקה בדרך לניצחון 0:3 על לאציו, שמחק את ה-1:0 מהמשחק הראשון ושלח את תומאס טוכל ושחקניו לרבע גמר ליגת האלופות. בכל שבעת המקרים הקודמים בהן הבווארים הפסידו במשחק הראשון הם הודחו, אך הפעם הארי קיין השלים צמד ותומאס מולר הוסיף בחגיגה הגדולה באליאנץ ארנה.

“אנחנו כמובן מאוד שמחים, אנחנו רק רוצים ליהנות מהתחושה הזו. לא משנה מה נכתב בתקשורת בימים האחרונים, הקבוצה בהחלט הייתה ראויה לזה היום, אנחנו לא שבורים לחלוטין”, אמר מולר אחרי המשחק. “יש לנו בעיות על המגרש, זה נכון, אבל היום הכול היה טוב”. אגב, מנואל נוייר שמר על שער נקי והשתווה לאיקר קסיאס עם הכי הרבה רשתות נקיות במפעל (57 לכל אחד).

קיין הוסיף: “ערב מושלם עבורנו. זה היה משחק גדול, היינו בפיגור 1:0 וזה כמובן היה רגע גדול בעונה שלנו, זו הייתה הופעה מעולה. עזיבת טוכל בקיץ? זה מצב יוצא דופן. כשחקנים יש לנו אחריות לנצח בכל מסגרת, לא רק עבור המאמן אלא גם עבור המועדון. אנחנו יודעים שעלינו להשתפר, ערבים כאלה יכולים לשנות את העונה, אנחנו רק צריכים לשמור על המומנטום הזה”.

הארי קיין חוגג (רויטרס)הארי קיין חוגג (רויטרס)

והייתה גם תקרית ביזארית כשאחרי המשחק טוכל שיתף כי שבר את הבוהן אחרי שמרוב התלהבות בעט בקופסה במהלך הנאום שהעביר לשחקנים בחדר ההלבשה לפני המשחק. “בעטתי בקופסה בחדר ההלבשה במהלך נאום המוטיבציה ופגעתי בבוהן שלי”, אמר המאמן הגרמני. “אני לא חושב שאני יכול להוריד את הנעל, הצוות תהה למה אני יושב כמעט 90 דקות”.

המנכ”ל יאן כריסטיאן דריזן אמר על התקרית: “טוכל שבר את הבוהן היום במהלך הנאום לפני המשחק, תומאס מלא התלהבות ותשוקה”. בגרמניה כבר דיווחו כי במקרה של הדחה ללאציו המאמן שיעזוב בסיום העונה היה מפוטר כבר עכשיו, אך לפחות לעת עתה הוא יישאר בתפקיד וינסה להציל משהו ואולי לזכות בתואר למרות שהקבוצה קרובה לאבד את האליפות המקומית.

על המשחק עצמו אמר טוכל: “היינו מאוד ממושמעים. זו הייתה הופעה מאוד סולידית, מאוד ממושמעת, לא איבדנו את הראש. שיחקנו קצת יותר נועז והיה לנו קצב טוב יותר, כמובן שהדברים השתפרו דרך השער הראשון ואז השער השני שהגיע בתזמון המושלם. זה נתן לנו ביטחון והגיע לנו לנצח את המשחק בסופו של דבר”. הפנים של הבווארים כבר אל רבע גמר ליגת האלופות.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה