תפקיד חדש במכבי תל אביב, לראשונה בכדורגל הישראלי, כאשר החל מהעונה הבאה יהיה למועדון מנהל מחלקת השחקנים המושאלים. את התפקיד יקבל ישראל קקון, מי שמשמש כבר שנים ארוכות כאנליסט הקבוצה הבוגרת ונחשב לאיש מקצוע מוערך מאוד על ידי הצהובים.

קקון יבצע חפיפה לתפקיד הזה תחת המנהל הטכני, דומיניק פרייס, בחודשים הקרובים ועד לסיום העונה, אז ייקח את התפקיד באופן מלא. הוא יהיה אחראי על מעקב אחרי השחקנים שיושאלו מהמועדון, יהיה האדם שעומד בקשר ישיר עם הקבוצות השואלות, ינהל ניתוח צמוד של השחקנים על ידי קבלת כל הנתונים עליהם מ-GPS ועד משחקים מצולמים ויהיה אחראי על פיתוח השחקנים האלה תוך כדי תנועה.

מדובר בפונקציה שעד היום לא הייתה קיימת במכבי ת"א ובמועדון הרגישו צורך להכניס אותה לפועל. מי שעשה בעבר תפקיד דומה הוא פרייס, כשזה היה תחום האחריות שלו בליברפול.

תפקיד חדש. ישראל קקון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)תפקיד חדש. ישראל קקון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

הוא היה מנהל מעקב צמוד אחרי השחקנים המושאלים, מנתח את המשחקים שלהם ואז מעביר אליהם את הניתוח האישי שלו בשיחות אישיות על מנת שישפרו דברים מסוימים במשחק שלהם כדי שיהיו מוכנים ברגע האמת לחזור לליברפול ולהשתלב בקבוצה הבכירה של המועדון.

במכבי ת"א רואים בקקון האיש הנכון והמתאים לתפקיד, מחזיקים מאוד מהיכולות שלו ואין זה סוד שהוא אחד מאנשי המקצוע הישראלים שזכו להרבה קרדיט על עבודתו בשנים האחרונות משלל מאמנים זרים, כולל ולאדן איביץ' שבקדנציה הראשונה אף הציע לו להצטרף אליו לווטפורד.

ביצע תפקיד דומה בליברפול. דומיניק פרייס (חגי מיכאלי)ביצע תפקיד דומה בליברפול. דומיניק פרייס (חגי מיכאלי)

בכל הנוגע לקבוצת "ב’", כפי שהיה עם בית"ר ת"א/בת ים בעבר, במכבי ת"א שוקלים ברצינות לייצר קבוצת שיתוף פעולה לעונה הבאה ומנהלים שיחות עם מספר מועדונים. עד כה אין משהו קונקרטי ובכל אופן, התפקיד החדש של קקון בעונה הבאה, נועד גם כדי שהצהובים יוכלו להמשיך ולפתח את השחקנים שלהם גם בלי שבהכרח יש להם קבוצת "ב’". 

קין: הביחד ניצח לנו את המשחק
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה