ליגה ג' שוב בכותרות מטעמים שאינם ראויים. שחקן הפועל ריינה הכה את השופט ונעצר על ידי המשטרה, שחקרה אותו תחת אזהרה ולאחר מכן הרחיקה אותו ל-60 יום מהמגרשים ושחררה אותו למעצר בית. המקרה אירע במשחק מול מ.ס משהד במסגרת המחזור ה-18 במחוז יזרעאל.

הפועל ריינה, אותה מאמן מוחמד טאטור, אירחה במגרש הסינתטי בריינה את המוליכה, מ.ס משהד, אותה מאמן אחמד מרעי. במצב של 0:1 לזכות האורחת, בסביבות הדקה ה-70 להתמודדות, אחד משחקני ריינה ספג כרטיס צהוב שני והורחק. בשלב הזה החלה המהומה הגדולה.

השופט הראשי, אלברט אפק, שלף את הצהוב השני על תקרית לא ראויה עם שחקן אחר על כר הדשא וכשהשחקן ראה זאת הוא החל לדחוף את השופט ואף אגרף את חזהו. לאחרון לא נותרה ברירה והוא שרק לסיום, מיהר לחדר השופטים עם קווניו, כרם כנאנה ויאמן אמין זכריא, והזמין משטרה.

המשטרה עצרה את השחקן וכאמור הוא נחקר באזהרה כשלאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים של מעצר בית והרחקה ממגרשי הספורט ל-60 יום. הקבוצה והשחקן יעלו לבית הדין המשמעתי ועלולים לספוג עונש כבד על פגיעה פיזית בשופט, כשמאיגוד השופטים נמסר כי שלומו טוב.

איגוד השופטים מסר: “בנוגע למקרה החמור, השחקן ביצע עבירה שדינה כרטיס צהוב שני ובעקבות כך הרחקה באדום. לאחר שהשופט הוציא את הכרטיס האדום השחקן המורחק דחף אותו ונתן לו אגרוף בבטן. בעקבות אותו אירוע המשחק פוצץ בדקה ה-70. לאחר האירוע המשטרה עצרה את השחקן. שופט המשחק יגיש תלונה במשטרת ישראל. איגוד השופטים מגנה בכל תוקף את המעשה הנתעב, המכוער וחסר האחריות של השחקן”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה