נראה כי ההגעה של קיליאן אמבפה לריאל מדריד היא סופית וההכרזה על כך היא עניין של זמן. עד כמה שהתרגלנו שעם הכוכב הצרפתי שום דבר לא סגור או בטוח, כל הדיווחים באירופה מינואר האחרון מיישרים קו ונראה שהפעם הוא יגיע לספרד ויהיה חלק מקבוצת הכוכבים האדירה של הבלאנקוס בעונה הבאה. 

הכוכב מנצל את הזמן שיש לו כדי להכין את הקרקע לנחיתה רכה בבירת ספרד. הלילה (בין חמישי לשישי) ב-’Vozpopuli’ הספרדי דיווחו כי הצרפתי של פ.ס.ז’ מתקרב לעשות צעד משמעותי לגבי עתידו בריאל כאשר הוא קרוב מאוד לסיום רכישה של אחוזה במדריד בה הוא יגור במהלך השנים שלו בבלאנקוס.

מי שהצרפתי עומד לקנות ממנו את האחוזה במדריד הוא לא אחר מאשר סרחיו ראמוס, אגדת ריאל וחברו לשעבר של הכוכב בפאריס סן ז’רמן. על פי הדיווח, קפטן נבחרת צרפת ישלם 18 מיליון אירו עבור האחוזה של הבלם של סביליה, ששם הוא גם מתגורר כיום מאז שחתם בקבוצה האנדלוסית. 

כבר לפני מעל לחודשיים דווח ב’ל’אקיפ’ כי אמבפה ואימו בקשר רציף עם ראמוס ומתייעצים איתו לגבי מדריד. הבלם, כאמור, אמנם גר בסביליה, אך הוא מכיר טוב מאוד את עיר הבירה ויש לו שם שני בתים. בזמנו דווח כי ישנה אפשרות שראמוס ישכיר לאמבפה את אחד הבתים שלו, אך הכוכב בדרך לקנות אותו. 

כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה