בנוסף לצוות הגרמני שהאנזי פליק יביא איתו לברצלונה, הקטלונים רוצים למנות עוזר מאמן שיודע לדבר ספרדית וגרמנית באופן שוטף, ולפי דיווח ב’אס’ עלה שמו של קשר העבר של בארסה ובאיירן מינכן, טיאגו אלקנטרה, שקרוב לסיום הקריירה שלו.

גם שמם של מארק ברטרה חאבי מרטינס על, ועושה רושם שפליק ישמח לעבוד עם כל אחד מהם. בתקשורת הספרדית מאמינים שבארסה כבר יצרה קשר עם טיאגו שמסים את החוזה שלו בליברפול ב-30 ביוני ולא ימשיך באנפילד. השחקן רק בן 33 ובתאוריה יכול כמובן גם לתפקד כקשר על המגרש.

לטיאגו היה חלק משמעותי מהטרבל שבו זכה פליק עם באיירן מינכן, כאשר הקשר שיחק שבע שנים בגרמניה, בין 2013 ל-2020: “הפרופיל שלו אידאלי למועדון, אבל ישנה פסימיות מסוימת לאחר הפתיחה במגעים מולו”, נכתב בתקשורת בספרד.

טיאגו אלקנטרה (רויטרס)טיאגו אלקנטרה (רויטרס)

בנוסף, קיימת האפשרות של חאבי מרטינס בן ה-35 שבילה תשע שנים בבאיירן בין 2012 ל-2021 וגם הוא נמצא ברשימה של בארסה, כשהוא קרוב יותר לתליית הנעליים מאשר שני המועמדים הנוספים, אך לעומתם הוא לא עבר בברצלונה בעבר, כשברטרה בילה שנתיים בדורטמונד.

בארסה לא יצרה קשר עם מרטינס וברטרה, ולפי דיווחים גם שמו של איבן ראקיטיץ’ נשמע ברחבי משרדי בארסה כאופציה לאור העבר שלו במועדון ובגרמניה. כיום הקרואטי משחק בערב הסעודית ואם יחזור לבארסה כעוזר מאמן יצטרך להתפשר על משכורת הרבה יותר נמוכה.

צפו: רונאלדו החמיץ, קבוצתו סחטה תיקו
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה