מכבי חיפה קיבלה מכתב התעניינות רשמי לגבי המושאל למכבי פתח תקווה מאור לוי מפטרולול פלוישט מהליגה הבכירה ברומניה, כך נודע לראשונה ל-ONE. הקבוצה סיימה בעונה שעברה במקום ה-11 ואצלה שיחק בעבר טוטו תמוז.

בנוסף, שוער הרכש המיועד של הקבוצה תומאס סולטאני שנחת אתמול בארץ ואמור לעבור במהלך היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה על החוזה החדש, יערוך היום סיור התרשמות בעיר ובסמי עופר, המגרש הביתי של המועדון.

תומאס סולטאני (אינסטגרם)תומאס סולטאני (אינסטגרם)

סולטאני יהיה למעשה שחקן הרכש הראשון של ברק בכר. להוציא את הרצון לנסות ולהביא את הקשר הספרדי מתיאס נהואל משלאסק ורוצלאב, לפחות כרגע נראה שבשוק אין ממש מציאות גדולות, גם לא של קשר זר שאמור להחליף את שואו שמיועד לעזוב, אבל גם מולו יצטרכו אנשי הירוקים להגיע להסדר פיצוי או השאלה לקבוצה אחרת. כרגע לפחות שואו ממשיך כרגיל בקבוצה.

ב-18 לחודש מכבי חיפה תחל את אימוניה עם שאר הזרים של הקבוצה. למרות דיווחים מעבר לים על התעניינות של קבוצות טורקיות בחלוץ פרנזי פיירו, אין נכון להיום שום הצעה על פיירו או על פייר קורנו, שלגביו היה חשש על שולחנו של הנשיא יעקב שחר שהמגן ירצה לעזוב.

פרנזי פיירו ופייר קורנו (עמרי שטיין)פרנזי פיירו ופייר קורנו (עמרי שטיין)

פועל יוצא מזה שהשניים מבחינת בכר הם חלק בלתי נפרד מההכנות המקצועיות של הקבוצה לעונה הקרובה. עד למחנה האימונים בספרד ב-2.7, בכר אמור לקבל החלטה סופית לגבי חלק מהשחקנים המתנדנדים מהסגל, ובכללם ליאור קאסה וגוני נאור, שניים שנרכשו בלא מעט כסף מהפועל ירושלים ולא ברור אם ימשיכו או יושאלו לקבוצות אחרות.

תומר חמד שאינו נמצא בתוכניות של בכר וסיים חוזה אמור להודיע על כוונותיו, אם לפרוש אחרי שסגר בינואר האחרון מעגל במדים הירוקים כאשר חזר לקבוצה, או שיעדיף לשחק בקבוצה אחרת.

הוא חזר: ברק בכר מוצג רשמית במכבי חיפה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה