מינויים חדשים בנבחרות בדרך? אריק בנאדו מועמד לתפקיד מאמן נבחרת הנערים של ישראל ואילו גיא צרפתי מועמד להתמנות למאמן נבחרת נוער ב’, כך נודע לראשונה ל-ONE. 

בנאדו, שיאן ההופעות בליגת העל עם 573 ומי שהיה בעבר שיאן ההופעות של נבחרת ישראל, העביר את הקריירה המפוארת במכבי חיפה ובבית”ר ירושלים, במדיהן שיחק בשתי קדנציות שונות. באמתחתו של הבלם האגדי תשע אליפויות מדינה לצד ארבע זכיות בגביע המדינה, להן הוסיף ארבע זכיות נוספות בגביע הטוטו.

לאחר שפרש, בנאדו העביר את קריירת האימון שלו בנוער של מכבי חיפה, משם הוקפץ לבוגרים. ב-2014 הפך לעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת, כאשר לאחר מכן קיבל את הנבחרת הצעירה. ב-2016 אימן את בני יהודה, שנה לאחר מכן עבר להפועל ר”ג, ב-2018 חזר לנוער של מכבי חיפה ובעונת 2021/22 כיהן כעוזר מאמן בהפועל ב”ש.

אריק בנאדו (עמרי שטיין)אריק בנאדו (עמרי שטיין)

צרפתי, שלאחרונה היה אמור להתמנות למאמן הפועל ניר רמת השרון אך המינוי לא יצא לפועל, העביר את הקריירה שלו כשחקן במדי מכבי ת”א, מכבי נתניה, הפועל ת”א, עירוני ק”ש, הפועל פ”ת, הפועל חיפה ומ.ס אשדוד, במדיהן רשם 419 הופעות וכבש 45 שערים. כמו כן, לצרפתי גם ארבע הופעות במדי נבחרת ישראל.

גיא צרפתי (שחר גרוס)גיא צרפתי (שחר גרוס)

את קריירת האימון שלו התחיל כעוזר מאמן מ.ס אשדוד, משם עבר לאותו תפקיד במכבי נתניה, כאשר ב-2016 קיבל את המושכות בהפועל פ”ת. לאחר מכן עמד על הקווים בנוער של מכבי ת”א, משם הפך לעוזרו של ברק בכר בהפועל ב”ש, מכבי חיפה ובכוכב האדום בלגרד, כאשר העונה כזכור, קיבל את הקרדיט כשעמד על הקווים במכבי נתניה אך העונה לא הסתיימה כפי שציפה והוא מצא את עצמו מחוץ למועדון.  

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה