א.א.ק אתונה סימנה את אבובקארי קויטה כחלופה לפליסיו מילסון, ולאחר שהדרישה של מכבי תל אביב עבור האנגולי הייתה גבוהה מדי, בתקשורת היוונית דווח שהקיצוני של סט. טרוידן הבלגית סיכם את תנאיו במועדון, מה שאומר ששחקן הצהובים כרגע ירד מהפרק.

ביוון טענו שא.א.ק תשלם ארבעה מיליון אירו עבור קויטה ושההכרזה עבורו צפויה לקרות בשעות הקרובות, כאשר קיימת אפשרות שבמקביל תצא גם הודעת הבהרה לגבי מילסון שחוזר על ידי הקבוצה בחודשים האחרונים. ב-’SDNA’ זעקה הכותרת: “בחרה בו”, לגבי קויטה וא.א.ק.

ביוון הוסיפו שבבלגיה מעריכים שההסכם כבר נעשה ושרק החתימה נותרה. קויטה סיכם על חוזה למספר שנים ומחכה לאישור מקבוצתו כדי לטוס ליוון. תחילה א.א.ק הציעה 2.5 מיליון אירו והעלתה את ההצעה ל-4,000,000 במטרה לסגור את העסקה.

מילסון וקויטה (רדאד ג'בארה)מילסון וקויטה (רדאד ג'בארה)

בתקשורת ביוון אף חשפו מה קרה מאחורי הקלעים ומה הוביל לבחירה בקויטה: “ב-24 השעות האחרונות היו שיחות רבות עם שני השחקנים, אבל המאמן הארגנטינאי מתיאס אלמיידה העדיף את קויטה בטענה שהוא יותר כובש ובעל סגנון ישיר יותר, והוא גם טוב ביכולות הגנתיות”.

על מילסון נטען מנגד: “המאמן אהב אותו, אבל אלמיידה פשוט העדיף את התכונות של קויטה”. אם לא די בכך, טענו בתקשורת היוונית על מועמד שלישי: “א.א.ק החליטה להפסיק את השיחות על מילסון, הגישה של השחקן ומה שעשה במכבי ת”א הביאו את השינוי. כעת יש שם חדש, אוריאל אונטונה המכונה “אודונה”.

מדובר בקיצוני ימני מקסיקני בן 26: “המעבר שלו לא נסגר, אבל זה בנקודה שאם א.א.ק תחלט לבצע מהלך הוא יגיע לקבוצה. הוא משחק בעיקר כקיצוני ימני, אבל רשם גם לא מעט משחקים בצד שמאל וכחלוץ, וזה פקטור שיכול להוביל אותו לקבוצה אם המועדון יחליט להנחית עוד שחקן כנף במקרה שהקבוצה תוותר על מילסון”. ביוון אף פורסם בהמשך שא.א.ק הגיעה לסיכום עם קרוס אזול על העברת הקיצוני תמורת 3.5 מיליון אירו, והשחקן ישתכר מעל מיליון אירו לעונה.

פליסיו מילסון (רדאד ג'בארה)פליסיו מילסון (רדאד ג'בארה)

מנגד, בכלי תקשורת נוסף ביוון טענו: “א.א.ק השיגה את המטרה שלה לחזק את צד שמאל, אבל זה לא אומר שהיא ירדה ממילסון. היא תמשיך לבחון את צירוף האנגולי ואם דברים ישתנו הקבוצה תעשה צעד נוסף עבור הקיצוני של מכבי תל אביב. זה עדיין פתוח”

כבר ביממה החולפת, בתקשורת ביוון טענו שהשיחות לגבי אבובקארי קויטה “פעילות יותר” ביחס לאלו לגבי מילסון. הטענה היא שלשחקנים יש פרופיל דומה, שניהם בני אותו הגיל וחוו פריצה דומה בעונה החולפת ושניהם השחקנים הכי יקרים בקבוצה שלהם.

יבלבלו גם אתכם: התרגילים הכי יפים העונה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה