מכבי תל אביב רוצה לצרף את ג'ורדן לויד, אך תלויה כעת במונאקו, כך נודע לראשונה ל-ONE. לקבוצה הצרפתית יש אופציה להחתים את לויד לעונה נוספת עד למחר. השחקן ששיחק בעונת 2017/18 בהפועל אילת הגיע בעבר עד לסגל של טורונטו שזכתה באליפות ה-NBA, משם הגיע לוולנסיה, הכוכב האדום וזניט.

אגב, לפני כשנה הגארד ביקר את אוהדי מכבי ת"א, כאשר לרשתות החברתיות הופץ סרטון בו נראה אוהד מכה את צ'ינאנו אונואקו וסופג יריקה בחזרה. הוא כתב אז: "נו באמת, תהיה אוהד, תפסיק עם כל זה. חוויתי את זה על בשרי, ולצערי תמיד מצופה מאיתנו השחקנים לשמור על קור רוח".

כאמור, בקבוצה לויד מסומן חזק כאופציית לחיזוק, אך כעת הם ממתינים לראות שאכן הוא לא יישאר עוד עונה בקבוצה הצרפתית ואז יוכלו להעביר הילוך כדי לצרף אותו לסגל הצהוב, כשהמועדון חייב למעשה לבנות קבוצה חדשה אחרי גל העזיבות בקיץ הזה, כשעוד יש סימן שאלה גדולה לגבי רומן סורקין.

רומן סורקין עם הכדור (חגי מיכאלי)רומן סורקין עם הכדור (חגי מיכאלי)

לויד סיפק בעונה הראשונה שלו במונאקו ממוצעים של 10.9 נק’ ו-3.9 אס’, כשבעונה השנייה הוא שיפר את מספר הנקודות שעלו ל-12.8 בממוצע, אך מספר האסיסטים ירד ל-1.7 לערב. באילת אגב הוא סיפק 17.4 נקודות בממוצע למשחק, הכי הרבה שלו להוציא את המשחקים בג’י ליג בארה”ב.

בפן הקומי, רבים מכירים את לויד כ”איש שעמד ליד קוואי לנארד” בסל ובתמונה המפורסמים באותו באזר במשחק השביעי נגד פילדלפיה. כמובן שללויד נרשמה זכייה באליפות ה-NBA באותה עונה עם טורונטו.

לויד עם לנארד ואמביד (רויטרס)לויד עם לנארד ואמביד (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה