אם מישהו עוד רצה הוכחה לכך שבלם מכבי חיפה, עבדולאי סק, יחזור לארץ אחרי הטרגדיה המשפחתית שעבר, אז אתמול (רביעי) נחת בארץ אחיו הצעיר של הסנגלי, אוסמן סק, שאמור להיות במחיצת אחיו הגדול בשנה הקרובה בישראל.

אוסמן, שהגיע להתרשמות בשלהי העונה הקודמת לנוער של מכבי חיפה, לא ישחק בסופו של דבר במדים הירוקים, אלא שהוא החל להתאמן בקבוצת הנוער של נווה יוסף חיפה מהליגה הלאומית והוא צפוי להירשם שם כזר. בחיפה מאמינים שעצם העובדה שאוסמן בארץ תקל על עבדולאי, שכמובן יזכה מיד עם חזרתו לארץ בחיבוק עוטף מחיפה, במטרה להקל עליו אחרי המשבר. לשחקן יש תפקיד מכריע בהגנה של הקבוצה של ברק בכר.

בינתיים ללא סק, מכבי חיפה תמשיך את הכנותיה לקראת המפגש הכפול מול סבאח בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, ולשם כך יש לה במוצ”ש משחק הכנה אחרון מול הפועל ב”ש במסגרת גביע הטוטו. להוציא את השוער, שריף כיוף, שמורחק ואותו יחליף תומאס סולטאני, בכר צפוי לתרגל את המערך ואת שאר שיפתחו גם מול סבאח. גם עלי מוחמד כידוע מורחק מהמשחק. 

תומאס סולטאני. ישחק מול ב"ש (קרדיט: מכבי חיפה)תומאס סולטאני. ישחק מול ב"ש (קרדיט: מכבי חיפה)

ההרכב כולל בין היתר את שלושת הבלמים – דניאל סונדגרן, לורנצו שימיץ’ והרכש החדש, אולכסנדר סירוטה. מעבר לכך, דיא סבע, שיפגוש לראשונה מזו תקופה ארוכה את הקהל הירוק, צפוי להשתלב במשחק גם כן. מידת כשירותו של גדי קינדה תיבחן שוב בעקבות פציעתו בקרסול.

בנושא אחר, לפי שעה מכבי חיפה טרם פנתה רשמית לעומר אצילי כשהיא תעשה זאת ותיכנס איתו למשא ומתן רק ברגע שיסיים סופית את ההתקשרות שלו עם קבוצתו אל עין, אחרי שיסכם איתה על גובה הפיצוי. הדבר הזה יאפשר לחיפה לכלכל את צעדיהם ולהציע חוזה למספר שנים לקיצוני.

בכר על סבע, אצילי, סק והרכש שהוא זקוק לו
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה